پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۳۰

مشاور عالي مقام معظم رهبري:

مسلمانان با تحريم كالاهاي آمريكايي در مقابل توهين به مقدسات واكنش نشان دهند

مسلمانان جهان مي‌توانند با تحريم كالاهاي آمريكايي در مقابل توهين به مقدسات واكنش نشان دهند و مطمئنا آنهايي كه به مقدسات مسلمانان توهين مي‌كند جواب اين جسارت‌ها را خواهند ديد.

 

مشاور عالي مقام معظم رهبري گفت: مسلمانان جهان مي‌توانند با تحريم كالاهاي آمريكايي در مقابل توهين به مقدسات واكنش نشان دهند و مطمئنا آنهايي كه به مقدسات مسلملنان توهين مي‌كند جواب اين جسارت‌ها را خواهند ديد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ سرلشگر پاسدار سيد يحيي رحيم‌صفوي در مراسم يادواره 1500 شهيد سرافراز شهر قزوين که با همت امور ايثارگران شهرداري قزوين و با حضور رامين مهمان پرست سخن گوي وزارت امور خارجه ، استاندار قزوين و مسوولين استاني و كشوري برگزار شد، با اشاره به خشم مسلمانان عليه جسارت و حمايت صهيونيست در اهانت به پيامبر اكرم(ص) افزود: اين اقدام زشت دشمنان، قلب هر مسلماني را به لرزه در مي‌آورد و آنها زماني كه با بيداري اسلامي روبروي شدند و زماني كه ديدند يك قطب فرهنگي و تمدن قدرت جهان اسلامي در حال بروز است اقدام به اهانت ارزش‌هاي مسلمانان كردند.
اين مقام مسوول با بيان اينكه دشمنان مي‌خواهند با اين اقدامات مسلمانان را تحقير كنند و خشم بيش از يك ميليارو و 600ميليون مسلمان را در آورند، بيان كرد: مطمئن باشيد آنهايي كه به مقدسات مسلملنان توهين مي‌كنند جواب اين جسارت‌ها را خواهند ديد.
اين مقام مسوول بيان کرد: امروز در خبرها اعلام شد که وزارت امور خارجه فرانسه دستور داده در روز جمعه اين هفته سفارت‌خانه‌ها و مدارس خودشان را در 20 کشور تعطيل کنند، به دليل اينکه آنان نگرانند و مسلمانانشان به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) عشق مي‌ورزند.
مشاور عالي مقام معظم رهبري با اشاره به حديثي از امام سجاد (ع) مبني بر اينکه خداوند را شکر کنيم چراکه دشمنان اسلام را احمق آفريدند، گفت: توهين آنان به پيامبر اکرم (ص) به منزله توهين به همه پيامبران از جمله حضرت مسيح (ع) و حضرت موسي (ع) است و مطمئن هستيم که مسلمانان جهان جواب جسارت آنان را جسورانه مي‌دهند.
وي با اشاره به معرفت بزرگ الهي شهداي گمنام و بيان اينكه ما مديون خون شهدا هستيم، بيان كرد: اطمينان داريم با لطف خداوند و مردم هوشمند و با تمام ظرفيت ها و توانايي ها از گردنه تحريم هاي فعلي عبور  خواهيم كرد.
مشاور عالي مقام معظم رهبري بيان کرد: کشورهاي استکبار جهاني از جمله آمريکا و اسرائيل توليد نفت برخي از کشورها را بالا بردند تا برخي کشورها نفت ايران را خريداري نکنند تا نفت ما را تحريم کنند.
سرلشگر پاسدار صفوي با اشاره به تحريم هاي ظالمانه دشمن بيان كرد: با تدابير حكيمانه رهبر انقلاب، مسولان سياسي، مديريت هوشمندان و برنامه‌ريزي خوب و با آيندهنگري و وحدت همچون گذشته از بحران عبور خواهيم كرد.
وي در ادامه با بيان اينكه قزوين شهر دليران و متمدن است و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود حضور پيدا كردند، گفت:  تعداد شهدا، جانبازان و سرداران شهر قزوين نشان مي‌دهد كه مردم شهر قزوين در 8 سال دفاع مقدس جانانه از اسلام و كشور دفاع كردند.
مشاور عالي مقام معظم رهبري با بيان اينكه فرق اساسي جنگ 8 سال دفاع مقدس با جنگ پادشاهان اين بود كه از تمام اقشار جامعه در اين جنگ حضور داشتند و زنان علاوه بر اينكه فرزندان خود را به جبهه فرستادند در پشت جبهه به رزمندگان كمك مي كردند، افزود: از شهر قزوين هزار كاميون براي كمك به رزمندگان در آن زمان اعزام شدند و اين نشان مي دهد مردم قزوين حماسه ساز هستند و فهم بالايي دارند.
وي در ادامه به خاطرات كتاب "پاي كه جا مانده است" اشاره كرد و عظمت فداكاري و ايستادگي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را تشريح كرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط