جمعه ۱۳۹۵/۱۲/۲۷

به همت مجموعه مديريت شهري قزوين:

مراسم تجليل مديريت شهري قزوين از قهرمانان ورزشکار استان قزوين برگزار شد

مراسم تجليل «مجموعه مديريت شهري قزوين از 54 قهرمانان ورزشکار استان قزوين» در سالن مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛خورشيدي،نائب رئيس شوراي شهر قزوين در اين مراسم گفت:توسعه ورزش به ويژه ورزش هاي همگاني ارتباط مستقيمي با سلامت شهروندان دارد و تقويت آن موجب ايجاد نشاط و شادابي در جامعه مي شود.

محمدي خورشيدي افزود:قهرمان ورزشي علاوه بر اهتزاز پرچم ايران روحيه اميد را در کشور تقويت مي کنند و ملت ايران هميشه به آنان افتخار مي کنند.

وي اظهار کرد: توجه به ورزشکاران باعث انگيزه و دلگرمي آنها خواهد شد در همين راستا حمايت از قهرمان ورزشي همواره در برنامه هاي شوراي شهر قزوين قرار دارد.

اشتغال قهرمانان ورزشکار مهمترين دغدغه مدال آوران است

لشگري، قهرمان المپيک به نمايندگي از قهرمان ورزشي قزوين در اين مراسم گفت: توجه به اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشکار مي تواند مسير شکوفايي استعدادهاي جوان را در کسب افتخارات بيشتر فراهم کند.

احسان لشگري افزود:قهرمانان ورزشکار با سختي فراوان براي کسب افتخار براي کشور تلاش مي کنند و از مسئولان انتظار داريم در حمايت از ورزشکاران جدي تر باشند.

وي اظهار کرد:ورزشکاران مدال آور با مشکلات متعددي مانند اشتغال،مسکن،ازدواج روبرو هستند که انتظاردارند از سوي مسئولان براي حل آنها اقدام شود.

اين قهرمان المپيک خاطرنشان کرد:با اينکه دولت استخدام ورزشکاران را تصويب کرده اما هنوز اقدام عملي براي آن صورت نگرفته که از استاندار قزوين انتظار داريم در اين زمينه دستور لازم را صادر کند.

لشگري يادآورشد:اگر بستر لازم براي حمايت از ورزشکاران فراهم شود جوانان استان قادرند افتخارات بيشتري کسب کنند و پرچم کشور را در ميادين ورزشي به اهتزاز درآورند.

 

تصاویر مرتبط