دوشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۷

رهبري منش، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين:

افزايش 14 درصدي ميانگين رضايت شهروندان از نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي مجموعه شهرداري

تکريم ارباب رجوع و برخورد مناسب و شايسته در نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي به مراجعين ، از موضوعات بسيار حائز اهميت در دستگاه هاي خدمات رسان مي باشد.

 

رهبري منش معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين اعلام کرد : تکريم ارباب رجوع و برخورد مناسب و شايسته در نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي به مراجعين ، از موضوعات بسيار حائز اهميت در دستگاه­هاي خدمات رسان مي­باشد. شهرداري قزوين ، شهروندان را ولينعمتان خود دانسته و در جهت افزايش رضايت ايشان گام­هاي مهمي در چند سال اخير برداشته است. ايجاد کيوسک­هاي تکريم ارباب رجوع در شهرداري­هاي مناطق جهت پاسخگويي به مراجعين و پيگيري تسريع در انجام امور مورد مراجعه يکي از مواردي است که در هنگام رجوع به مناطق سه ­گانه با آن روبرو مي­شويم.
 رهبري منش  با بيان اينكه در راستاي ارتقاي سطح خدمتگزاري مي­توان به خدمات الکترونيکي شهرداري مانند پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض نوسازي و صنفي، جستجوي متوفي و پيگيري درخواست­هاي شهرسازي اشاره نمود. البته با تلاش فراوان سازمان فاواي شهرداري قزوين علاوه بر موارد مذکور به زودي شاهد انجام کامل برخي از فرآيندهاي پرمراجعه مانند صدور پروانه ساختمان و موارد مشابه از طريق سامانه اينترنتي خواهيم بود، تا متقاضيان بدون مراجعه به شهرداري و با اتصال به شبکه اينترنت مراحل درخواست تا صدور پروانه ساختمان را پيگيري نمايند.
رهبري منش همچنين افزود که اطلاع رساني مناسب نحوه انجام خدمات، افزايش سرانه فرهنگي ورزشي و تفريحي شهروندان و اجراي پروژه­هاي بزرگ در اين خصوص، انجام ساليانه پروژه سنجش رضايت شهروندان از عملکرد شهرداري در جهت کسب اطلاع از ميزان رضايت و خواسته­ هاي آنها به منظور برنامه ريزي جامع و پرثمر ، و بسياري موارد ديگر از اهم فعاليتهاي مجموعه شهرداري براي بهبود و ارتقاي سطح رضايتمندي و تکريم شهروندان مي­باشد.
وي همچنين ادامه داد در نظرسنجي از شهروندان در خصوص نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي کارکنان شهرداري قزوين در سال 1390 نسبت به سال 1389 شاهد افزايش 14 درصدي بوديم که اين امر بيانگر مسير درست حرکت اين مجموعه در راستاي اعتلاي فرهنگ تکريم ارباب رجوع است. در ميان محله­هاي شهر ، ساکنين بلوار پرستار از منطقه دو با اعلام 76 درصد ، بيشترين ميزان رضايت را در اين خصوص ابراز داشته­ اند.
پايان پيام.

 

تصاویر مرتبط