سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۴

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

مصدوميت شديد يک نفر در انفجار مواد محترقه در قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: انفجار شديد مواد محترقه در طبقه همکف يک ساختمان مسکوني در بلوار نخبگان يک مصدوم بر جاي گذاشت .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‏ نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: پيرو تماس با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 17 و 54 دقيقه روز سه شنبه 24 اسفند ماه سال 1395 ، از انفجار شديد مواد محترقه در يک باب منزل مسکوني در بلوار نخبگان قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه‌ شماره 5 پونک و 7 مفتح را به محل حادثه اعزام کرد .

وي با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2 دقيقه به محل حادثه افزود: در جريان اين حادثه که در طبقه همکف يک باب منزل مسکوني سه طبقه به وقوع پيوست يک نفر جوان حدود 25 ساله از ناحيه هر 2 دست و صورت دچار جراحت شديد شد و شدت انفجار به حدي بود که در اثر موج حاصله شيشه ها و درب هاي چوبي طبقات فوقاني نيز شکسته و به ساختمان نيز خساراتي وارد شد.

موسي خاني تصريح کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن محل حادثه را ايمن سازي کردند و تنها مصدوم اين حادثه را جهت انتقال به مراکز درماني تحويل عوامل اورژانس دادند.
علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشاني و نيروي انتظامي در دست بررسي مي باشد .

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط