سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۱۰

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

بازديد ميداني از مسير آرامستان‌هاي قزوين به منظور مديريت ترافيک پنج شنبه آخر سال

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: از مسير و ورودي آرامستان هاي قزوين به منظور مديريت ترافيک پنج شنبه آخر سال بازديد ميداني به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: با تشکيل جلسه و بازديد ميداني از مسير و ورودي آرامستان هاي شهر قزوين توسط معاون خدمات شهري شهردار، رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر قزوين، معاون حمل و نقل و ترافيک، مدير منطقه يک شهرداري، نماينده پليس راهور  و مديران حوزه خدمات شهري، مقرر شد تا روان سازي ترافيک از چهاراره نوبلي به سمت نسيم شمال و بهشت فاطمه (س) و نيز روانسازي مسير گلزار شهدا در دستور کار قرار گيرد.

وي با بيان اينکه به منظور اطلاع رساني دقيق در خصوص برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي 5شنبه آخر سال2 برنامه راديويي در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: اطلاع رساني در خصوص اين برنامه‌ها در راديو بر عهده سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين اظهار کرد: با هماهنگي معاون خدمات شهري مقرر شده است تا سازمان زيباسازي شهرداري قزوين نسبت به زيباسازي و نصب بنر اطلاع رساني، تبريک عيد نوروز و شعارهاي سال 1396 اقدام کنند.

الهياري با اشاره به شستشوي قبور شهدا براي روزهاي پاياني سال گفت: اين اقدام توسط سازمان پسماند شهرداري قزوين انجام خواهد شد و تمام قبور گلزار شهدا شستشو مي‌شوند.

وي افزود: همچنين مقرر شده است تا ساماندهي دستفروشان مسير متهي به آرامستان هاي سطح شهر نيز توسط اجرائيات صورت گيرد.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين در خصوص ترافيک بلوار جمهوري نيز عنوان کرد: مقرر شد تا سازمان حمل و نقل و ترافيک با مسئول پروژه تقاطع غيرهمسطح امام رضا (ع) در خصوص رفع مشکلات ترافيکي و پيش بيني راه حل‌هاي اين موضوع مذاکره کند.

الهياري در پايان از شهروندان خواست تا با توجه به حجم ترافيک در پنج شنبه آخر سال براي تردد در اين مسيرها شکيبا باشند و تا حد امکان از اتوبوس‌هاي تعبيه شده توسط سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين در اين مسير استفاده کنند تا با آرامش به زيارت اهل قبور بروند و روزهاي پاياني سال بسيار خوبي را براي خود و خانواده رقم بزنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط