شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

اصلاح هندسي ورودي و خروجي پارک دهخدا با اعتبار800ميليون ريال اجرايي مي شود

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از ايمن سازي و اصلاح هندسي ورودي و خروجي پارک دهخدا با اعتباري بالغ بر 80 ميليون تومان و با همکاري سازمان فضاي سبز خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود : در حال حاضر ورودي و خروجي پارک دهخدا از بلوار شهيد بهشتي به علت هندسه غيراستاندارد، مستعد وقوع حوادث رانندگي است.
وي اضافه کرد : به خصوص خروجي پارک دهخدا که با باند سبقت بلوار شهيد بهشتي تداخل پيداکرده است، در افزايش حوادث رانندگي تاثير بسزايي دارد.
اين مسئول با اشاره به اجراي طرح اصلاح هندسي در اين محدوده اظهار داشت : در اين طرح، با ايجاد باند افزايش سرعت ضمن تامين محور جداگانه براي اين منظور، با نصب حفاظ هاي ايمني (نرده) و با افزايش ساماندهي محل عبور عابرپياده، افزايش ايمني و عدم تداخل عابرين پياده با خودروها فراهم شده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت : همچيين امکان دسترسي به پارک دهخدا از ميدان ارتش و جابجايي دکه روزنامه فروشي واقع در ميدان ارتش که موجب ايجاد حاشيه اي غيرمجاز و بي نظمي در ميدان ارتش شده است، در دستور کار اين سازمان و پليش راهور قرار گرفته است.
به گفته عرشيان مدت اجراي اين طرح دو ماه پيش بيني شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط