شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

کبودوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

برگزاري بزرگداشت روز قزوين، توفيقات فراواني براي اين شهر داشته است

با برگزاري هفته نکوداشت روز قزوين، شهر قزوين توفيقات معنوي و مادي فراواني به دست آورده است.

 

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين و مسئول هماهنگي دبيرخانه روز قزوين گفت:برگزاري هفته نکوداشت روز قزوين، توفيقات مادي و معنوي فراواني براي شهر قزوين داشته که مي‌توان به حضور سرمايه گذاران در اين شهر اشاره کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، حامد کبودوند در همايش تجليل از نخبگان  و چهره هاي ماندگار با بيان اينکه با برگزاري برنامه‌ها و همايش‌ها در هفته بزرگداشت روز قزوين فرصتهاي خوبي براي حضور سرمايه‌گذاران در شهر قزوين ايجاد شده است، افزود:
نکوداشت هفته روز قزوين از نهم تا شانزدهم شهريور ماه سال جاري با کمک استانداري، شوراي اسلامي شهر قزوين و شهردار قزوين برگزار شده است.
وي از عوامل اجرايي برگزاري همايش‌ها و برنامه‌هاي نکوداشت هفته قزوين قدرداني کرد و بيان کرد: 32 نيروي اجرايي در برگزاري اين برنامه‌ها همکاري کردند که اکثر آنان در ميانگين سني کمتر از 30 سال بود که اين نشان‌دهنده حضور جوانان در برگزاري اين همايش‌ها در قزوين بوده است.
کبودوند با بيان اينکه دبيرخانه روز قزوين در کمتر از 100 روز تشکيل شد و توانست برنامه‌هاي اجرايي را در 40 عنوان برنامه‌ريزي و اجرا کند، افزود: در برگزاري همايش‌هاي روز قزوين بيش از 24 هزار نفر ساعت کار و فعاليت کردند و همچنين 200 هزار نفر ساعت در برگزاري اين همايش‌ها کار کارشناسي و مطالعاتي انجام داده‌اند.
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه  از اين 40 عنوان برنامه در هفته روز قزوين 30 عنوان به صورت عمومي و 10 عنوان به صورت اختصاصي برگزار شده است، گفت: در هفته روز قزوين سه همايش ملي از جمله همايش روز قزوين در برج ميلاد ، نمايشگاه بين‌المللي صنايع دستي در سراي سعدالسلطنه برگزار شده است، بيان کرد: استقبال خوبي از نمايشگاه صنايع دستي در سراي سعدالسلطنه قزوين انجام شده است که بيش از 70 هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد کردند و همچنين بيش از 80 هزار نفر در همايش پياده روي شرکت کردند.
اين مقام مسوول با اظهار اينکه در کنار برگزاري برنامه‌ها و همايش‌ها در هفته روز قزوين توفيقات معنوي و مالي خوبي براي مديريت شهري داشته است، گفت: به همت مسئولان شهرداري و شوراي اسلامي شهر قزوين، دبيرخانه روز قزوين تشکيل بشود تا در سال‌هاي آينده شاهد اجراي برنامه‌ها و همايش‌هاي بهتر و گسترده‌تري در قزوين باشيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط