پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۱

در شوراي اداري استان قزوين صورت گرفت؛

تقدير از شهرداري قزوين به عنوان دستگاه اجرايي با اقدامات ويژه و برجسته در سال 1394

در شوراي اداري استان از شهرداري قزوين به عنوان دستگاه اجرايي با اقدامات ويژه و برجسته بر اساس شاخص‌هاي استاني مصوب شوراي راهبري توسعه مديريت استان در سال 1394 تقدير شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در اين آيين که با حضور جمشيد انصاري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان امور اداري و استخدامي کشور، فريدون همتي، استاندار قزوين، آيت‌اله محمدي تاکندي، نماينده اسبق مجلس خبرگان رهبري و تمامي مديران دستگاه‌هاي اجرايي برگزار شد، از مسعود نصرتي، شهردار قزوين تقدير شد.

مردم قزوين در پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي نقش مؤثري داشتند

در اين مراسم جمشيد انصاري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان امور اداري و استخدامي کشور گفت: انقلاب اسلامي مؤلفه‌هاي مشخصي داشت که پيروزي آن را رقم زد و مرور مجدد اين مولفه ها مي‌تواند در راستاي تداوم آن کمک شاياني کند.

انصاري افزود: مردم قزوين در پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي نقش بي بديلي داشتند و در 17 شهريور که حکومت نظامي در برخي شهرها برقرار شد، به دليل اوج مبارزات مردم در قزوين هم حکومت نظامي حاکم شد و اين وضعيت بيانگر سازش‌ناپذيري مردم و استقامت در مبارزات ستم‌شاهي اين خطه است.

وي با بيان اينکه با تدبير دولت و سياست‌هاي منطقي و رفع برخي تحريم‌ها با رونق در بخش توليد شاهد رشد 6.4 درصدي اقتصاد کشور هستيم که موفقيت ارزشمندي محسوب مي‌شود و 4.4 درصد آن رشد اقتصادي بدون نفت بوده است.

رئيس سازمان امور اداري و استخدامي کشور با اشاره به اينکه روند بيکاري در استان قزوين نزولي است، عنوان کرد: اين استان مي‌تواند با کشاورزي مدرن و صنعت شاخص و توجه بيشتر به بخش خدمات نرخ بيکاري خود را تک رقمي کند.

افتتاح 913 پروژه عمراني و زيربنايي در دهه فجر

فريدون همتي، استاندار قزوين نيز در اين مراسم با تبريک فرارسيدن ايام‌اله دهه فجر گفت: در 22 بهمن ماه امسال نيز همچون گذشته با خلق حماسه‌اي بزرگ بار ديگر بيعت مردم و مسئولان با رهبري و انقلاب محقق شود.

همتي افزود: در دهه فجر امسال 913 پروژه عمراني و زيربنايي افتتاح شد و در هفته دولت و به ويژه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت نيز پروژه‌هاي مهم و تاثيرگذاري در استان راه اندازي شد.

وي با بيان اينکه در حوزه اقتصاد مقاومتي بر اساس برنامه ستاد ملي، استان قزوين بيش از تعهدات خود عمل کرده است، گفت: در شرايطي که در راستاي بسته حمايتي از واحدهاي توليدي 350 واحد به قزوين اختصاص يافته بود که با پرداخت بيش از هزار ميليارد تومان تسهيلات رونق توليد، اين تسهيلات به 950 واحد توليدي اختصاص يافت که سه برابر تعهدات بوده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط