چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

کاظمي،سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين به استقبال بهار مي رود

سيد مهدي کاظميT سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: بررسي، برنامه ريزي و سياست گذاري در خصوص استقبال از بهار 96 با همکاري ساير ارگان‌هاي ذيربط در دستور کار معاونت خدمات شهري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ کاظمي افزود: با توجه به نزديک شدن ايام عيد، شهرداري قزوين جلسات هماهنگي، پيگيري، برنامه ريزي، اقدامات اجرايي در زمينه هاي فرهنگي، زيباسازي، نظافت شهري و توزيع خدمات مناسب به شهروندان را تشکيل داد.

وي اذعان کرد: در اين جلسات که با حضور معاونت ها و سازمان هاي مربوطه برگزار مي شود هماهنگي هاي لازم براي نظافت شهري، مسيرهاي عبوري، ورودي‌هاي شهر و پاکسازي المان‌ها، مبلمان شهري و اماکن ويژه در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين تصريح کرد: برنامه ريزي جامع براي ارائه خدمات بيشتر و بهتر از سوي شهرداري براي معرفي کهن شهر قزوين به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي با هدف معرفي آثار و بناهاي تاريخي، ميراث فرهنگي، سوغات قزوين از طريق تبليغات محيطي، شبکه هاي تلفن همراه، نصب بيلبردهاي متعدد و مناسب و همچنين پخش بروشور و تراکت به همراه نقشه در پايان سال عملي خواهد شد.

کاظمي زيباسازي منظر شهري، استفاده از المان هاي موقت، آذين بندي  شهر را از جمله مباحث مطرح شده در اين جلسه  عنوان کرد و افزود:خدمات ايمني و پيشگيري از حوادث آتش سوزي ها از ديگر برنامه هاي شهرداري براي آغاز سال جديد مي باشد.

رئيس ستاد نوروزي شهرداري قزوين  افزود: مناطق سه گانه شهرداري در حفظ معابر شهري از استقرار دستفروشان با برنامه ريزي و اقدام اجرايي و با هماهنگي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري  اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کاظمي يادآور شد: سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري با همکاري ارگان هاي ذيربط در خصوص تنظيم بازار ميوه شب عيد و نيز عرضه ماهي هاي قرمز و تزئينات سفره هفت سين مکان يابي و با ارائه مجوز به افراد ذي صلاح انتظام بخشي خواهد کرد.

وي بيان کرد: برگزاري مراسم تحويل سال نو در محوطه امامزاده حسين (ع) و گلزار شهدا با تمهيدات خاص از سوي سازمان آرامستانها  و با همکاري سازمان هاي زيباسازي ، ترافيک و ديگر نهادهاي تاثير گذار انجام مي گيرد.

کاظمي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم بتوانيم با همکاري و همدلي همکاران خدوم و زحمتکش شهرداري قزوين لحظات خوبي را براي شهروندان و مسافران نوروزي به ارمغان آوريم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط