چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

واژگوني خودروي سواري جيلي در ورودي ميدان مينودر قزوين

محمد چگيني، رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از واژگوني يک دستگاه خودروي سواري جيلي در ورودي ميدان مينودر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چگيني افزود: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 13 و 8 دقيقه روز دوشنبه هيجدهم بهمن ماه سال 1395، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و 2 شهيد بابايي را به انتهاي بلوار آيت اله خامنه اي ورودي ميدان مينودر اعزام کرد.

چگيني افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواري جيلي پس از انحراف از مسير و برخورد با جداول کناري بلوار واژگون شده و متوقف مي گردد.

وي با اشاره به نشت بنزين و احتمال شعله وري خودرو افزود: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي خودروي مذکور آماده به کار کردند.

وي در ادامه يادآور شد: تنها سرنشين مصدوم شده اين خودرو قبل از رسيدن آتش نشانان از خودرو خارج و جهت اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس گرديد.

وي در پايان افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط