یکشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۷

روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين:

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در زمستان در حالت آماده‌باش است

در صورت اعلام سازمان هواشناسي مبني بر بارش برف و باران تمامي عوامل ستادي و عملياتي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين به حالت آماده باش هستند و در صورت بروز هر نوع حادثه غير مترقبه اي با قيد فوريت وارد عمل خواهند شد.

آرش شايسته‌نيا، مدير روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين گفت: در طول روزهاي گذشته نيز که شهر قزوين شاهد بارش برف و افت دما بود، 386 نفر از پرسنل اين سازمان در قالب اکيپ‌هاي عملياتي در سرتاسر نقاط شهري حضور داشته و با شن پاشي معابر و خيابان هاي يخ زده ، عبور و مرور مردم را عادي و روان سازي کردند .

وي با اشاره به پخش ماسه و شن در سطح معابر و خيابان هاي شهر تصريح کرد: 2هزار و 560کيسه ماسه و شن نيز در تمامي شهر و در مخازن مخصوص زرد رنگ نگهداري مي شود تا در مواقع بحراني از آن ها استفاده شود .

شايسته‌نيا با تقدير از مردم شهر قزوين در همياري خود با کارگران مديريت پسماند شهرداري قزوين در حفظ اموال بيت المال افزود: با توجه به اينکه در بعضي از بافت‌هاي شهري شهر قزوين امکان تردد خودروهاي مکانيزه جمع آوري زباله و يا برف روب ميسر نمي باشد، در ايامي که احتمال بارش برف از سوي سازمان هواشناسي اعلام مي شود ، از پارک خودروهاي خود در آن خيابان ها ، کوچه ها و معابر خودداري کنند .

مدير روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين در پايان گفت: تمام تلاش کارکنان اين سازمان تامين رفاه و رفع مشکلات شهروندان است و تلفن 137بصورت شبانه روزي نظرها ، انتقادها و پيشنهادهاي عموم شهروندان قزويني را دريافت مي کند .

 

تصاویر مرتبط