شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۶

ململي، رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش‌نشاني قزوين خبر داد؛

واژگوني خودرو سواري پرايد در محدوده پل شهيد رجايي قزوين

حميدرضا ململي، رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از واژگوني و برخورد يک دستگاه خودروي سواري پرايد با جدول و تير برق در بلوار معلم ورودي پل شهيد رجايي قزوين و مصدوميت سرنشين آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ململي افزود: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 8 و 15 دقيقه روز چهار شنبه 13 بهمن ماه سال 1395، از واژگوني يک دستگاه خودروي سواري پرايد و برخورد آن با تير برق در محدوده پل شهيد رجايي و محبوس شدن تنها سرنشين آن در خودرو خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهيد بابايي و هفت مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري پرايد در حال حرکت در مسير بلوار معلم به سمت ورودي بلوار رزمندگان بوده که به دلايل نامشخصي کنترل خود را از دست مي دهد و پس از انحراف از مسير و برخورد با جداول واژگون و در برخورد با تير برق روشنايي کناري خيابان متوقف مي شود.

وي با اشاره به محبوس و مصدوم شدن تنها سرنشين اين خودرو افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو ، صحنه حادثه را ايمن سازي کردند و در ادامه با استفاده از تجهيزات ويژه نجات نسبت به باز کردن درب خودرو اقدام کرده و پس از ثابت کردن گردن و سر مصدوم، با احتياط وي را از داخل خودرو خارج و جهت اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط