دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۱

علمي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز به کار مجدد احداث پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد ابوترابي در قزوين

سيد محمد علمي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: عمليات احداث تقاطع غيرهمسطح شهيد ابوترابي که پيش از اين به دليل وجود معارضان ملکي و تاسيساتي متوقف شده بود با رفع قسمتي از موانع موجود، به طور مجدد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين؛ علمي افزود: با توجه به وقفه اي که در عمليات اجرايي احداث تقاطع غيرهمسطح ابوترابي رخ داده بود و همچنين با توجه به مصالحه با تعدادي از معارضان ملکي  و برگزاري جلساتي با پيمانکارو مشاور اين پروژه، عمليات اجرايي اين پل به طور مجدد آغاز شده است، بنابراين در اين راستا تمام تلاش خود را خواهيم داشت تا در کمترين زمان ممکن اين پروژه به شهروندان تحويل داده شود.

وي افزود: تا کنون عمليات پي کني، آرماتور بندي و بتن ريزي فونداسيون عرشه جنوبي انجام شده و نقشه هاي مربوط به کانال آب باغستان‌ها که نقش مهمي در آبرساني به باغستان سنتي دارد نيز از سوي مشاور تهيه شده است.

علمي تصريح کرد: با توجه به اينکه بلوار آيت الله ابوترابي يکي پر تردد ترين محورهاي شهر و يکي از ورودي‌هاي  شهراست، احداث اين تقاطع در راستاي تکميل کمربند شرقي شهر و اتصال آن به تقاطع هاي ولايت و امام رضا(ع)، از اولويت هاي شهرداري قزوين به شمار رفته و علاوه بر آن تسهيل ترافيک و برقراري اتصال شمال به جنوب قزوين را نيز ممکن خواهد ساخت.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط