شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۹

نوري، سرپرست منطقه 7 بانک شهر:

پيشرفت و توسعه شهرها از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بانک شهر است

سعيد نوري، سرپرست منطقه 7 بانک شهر گفت: پيشرفت و توسعه شهرها از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بانک شهر است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نوري در نشست با اصحاب رسانه افزود: سرپرستي منطقه 7 بانک شهر در حوزه بانکداري الکترونيک نسبت به ساير مناطق پيشرفت چشمگيري داشته است و بالاترين تعداد پيشخوان‌هاي بانک شهر در منطقه 7 مستقر هستند.

وي با اشاره به اينکه با اعتماد مردم به بانک شهر منابع مالي بسيار مناسبي جمع‌آوري شده است، عنوان کرد: اين منابع در اجراي پروژه‌هاي شهري با هدايت و مديريت شهرداري‌ها صرف مي‌شود.

سرپرست منطقه 7 بانک شهر با بيان اينکه در سال 1395 صندوق امانات تشکيل شده است، گفت: در بخش ارائه وام قرض‌الحسنه ازدواج نيز تا پايان آذر ماه تمام بودجه اختصاص يافته به استان قزوين به واجدان شرايط اختصاص يافت.

نوري با اشاره به اينکه مهم‌ترين رسالت بانک شهر بهره‌برداري عموم مردم از خدمات بانک شهر است، اظهار کرد: ارائه وام‌هاي خرد و ارائه تسهيلات به شرکت‌هاي صنعتي از جمله اقدامات بانک شهر بوده است.

وي با اشاره به اينکه 50 درصد از کل منابع سرپرستي منطقه 7 در استان قزوين متمرکز است، افزود: 60 درصد منابع استان در قالب تسهيلات به واجدان شرايط داده شده است.

سرپرست منطقه 7 بانک شهر ادامه داد: در حال حاضر 6.67 درصد از سرمايه بانک شهر متعلق به شهرداري قزوين است.

گفتني منطقه 7 بانک شهر شامل استان‌هاي قزوين، گيلان، همدان، کرمانشاه، ايلام، زنجان و کردستان است و سرپرستي اين منطقه در استان قزوين مستقر مي‌باشد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط