شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۹

خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

منزل مسکوني در بلوار آيت‌الله خامنه‌اي قزوين دچار آتش‌سوزي شد

رضا خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي در منزل مسکوني واقع در بلوار آيت الله خامنه‌اي قزوين، آتش نشانان سه ايستگاه را به محل حادثه کشاند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛خسروبيگي افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 6 و 20 دقيقه روز شنبه نهم بهمن ماه سال 1395، از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني ويلايي واقع در بلوار آيت الله خامنه اي قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره يک، 2 و هفت اين سازمان در محل حاضر و مشاهده کردند منزل مسکوني دچار حريق شده و شعله هاي آتش و دود غليظ به سرعت در حال سرايت به اطراف و ساير قسمت‌هاي منزل مي‌باشد.

وي با اشاره به شدت بالاي حريق افزود: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل اقدام کردند و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني وارد منزل شده و پس از شناسايي کانون حريق در قسمت آشپزخانه در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء شعله هاي سرکش آتش اقدام کردند.

وي در ادامه افزود: به دليل حجم زياد دود موجود در ساختمان، آتش نشانان به طور همزمان نسبت به انجام عمل تهويه و جستجو اتاق‌ها نيز اقدام کرده و پس از اطمينان از خالي بودن منزل و اطفاء کامل آتش سوزي و تخليه دود به ماموريت خود پايان دادند .

گفتني است؛ در اين حادثه خوشبختانه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي مي باشد .

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط