پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۷

از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

جلسه هماهنگي ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز برگزار شد

از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ جلسه هماهنگي ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز با حضور نمايندگان دستگاه هاي اجرايي استان قزوين در سالن جلسات باقر العلوم استانداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ زاهدپور،مدير کل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري از همکاري دستگاه هاي اجرايي در برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در طي پنج دوره قبل قدرداني کرد و گفت: اين جلسه به منظور هماهنگي و استفاده از تمامي پتانسيل هاي موجود دستگاه هاي اجرايي جهت برگزاري هر چه بهتر ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي برگزار شده است.

ايرج زاهدي پور افزود: نقاط قوت جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز تقريبا شناسايي شده است،اميدواريم با همکاري مطلوب دستگاه هاي اجرايي استان قزوين،ششمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز را با برنامه ريزي منظم  و قدرت بيشتري در نوروز 96 برگزار کنيم و گامي مهم در رونق اقتصادي و ايجاد شور و نشاط اجتماعي در شهر قزوين برداريم.

در طي پنج سال گذشته،بيش از 500 هزار نفر از جشنواره بازي و اسباب بازي بازديد کرده اند

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت: در طي پنج سال گذشته، بيش از 500 هزار نفر از جشنواره ملي بازي و اسباب بازي كودكان ديروز و امروز بازديد کرده اند و اين جشنواره لقب بزرگترين جشنواره فرهنگي کشور در ايام نوروز را به خود اختصاص داده است.

 سعيد وزيري نژاد افزود:«معرفي قزوين در سطح ملي و بين‌المللي»، «احياء و ترويج بازي‌هاي بومي و محلي در ميان کودکان امروز» و «ايجاد دغدغه در خصوص انتخاب اسباب بازي‌هاي مناسب براي کودکان و تشريح آسيب‌هاي بازي رايانه‌اي جديد براي والدين« معرفي مجموعه فرهنگي و تاريخي سعدالسلطنه به عنوان نماد و هويت شهر قزوين به شهروندان» را از جمله اهداف مهم برگزاري اين جشنواره است.

وزيري نژاد افزود:همچنين اين جشنواره با هدف تبديل قزوين به مقصد گردشگري و افزايش جذابيت براي گردشگران و همچنين تاکيد بر اهميت بازي و اسباب بازي در رشد و خلاقيت کودکان و احياي بازيهاي بومي محلي نقاط مختلف کشور در دستور کار شهرداري قرار گرفته است.

وي به تشريح اقدامات صورت گرفته در راستاي برگزاري جشنواره ششمين جشنواره ملي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز پرداخت و گفت: نکته اي که حائز اهميت بوده و مي تواند اين جشنواره را در کشور جريان ساز کند، معرفي هر چه بيشتر آن به همه اقشار مردم است، در اين راستا رايزني هاي لازم با رسانه ملي جهت پخش تيزر تبليغاتي جشنواره و معرفي جاذبه هاي گردشگري شهر قزوين انجام شده است.

وي افزود: ششمين جشنواره ملي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از دوم تا دهم فروردين 96 در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدالسلطنه قزوين برگزار مي شود،انتظار مي رود دستگاه هاي اجرايي همکاري خوبي جهت تحقق اهداف و هر چه مطلوبتر برگزار شدن اين جشنواره با سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين داشته باشند.

در اين جلسه نمايندگان دستگاه هاي اجرايي به ارائه پيشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز پرداختند.

 

شايان ذکر است،ششمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي کودکان ديروز و امروز به مدت 10 روز از دوم تا دهم فروردين‌ماه در مجموعه تاريخي و فرهنگي سراي سعدالسلطنه برگزار مي شود.

تصاویر مرتبط