چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۶

همتي، استاندار قزوين تأکيد کرد؛

ضرورت بهره‌مندي از فرصت حضور راهنمايان گردشگري جهان در قزوين

فريدون همتي، استاندار قزوين گفت: بايد از فرصت حضور راهنمايان گردشگري جهان در قزوين استفاده کرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ همتي در حاشيه بازديد راهنمايان گردشگري جهان از مجموعه تاريخي فرهنگي سعدالسلطنه افزود: حضور راهنمايان گردشگري جهان در قزوين فرصت مناسبي براي معرفي توانمندي‌‌هاي گردشگري، صنعتي، کشاورزي به گردشگران است.

وي با اشاره به اينکه حضور گردشگران داخلي و خارجي موجب رونق و توسعه اقتصادي در شهر خواهد شد، عنوان کرد: با حضور گردشگران در استان مي‌توان به توسعه زيرساخت‌هاي صنعت گردشگري پرداخت.

استاندار قزوين افزود: اکنون راهنمايان گردشگري جهان در قزوين حضور دارند و اين بازديد موجب افزايش ورود تورهاي گردشگري به ايران و شهر تاريخي فرهنگي قزوين خواهد شد.

همتي با بيان اينکه بايد براي توسعه زيرساخت‌ها تمام توان خود را به کار بست، اظهار کرد: نزديکي به پايتخت، وجود بيش از يک هزار اثر تاريخي در کنار صدها جاذبه طبيعي و آب و هواي معتدل و چهار فصل همگي تنها در يک درصد از مساحت ايران تجميع شده‌اند که اين موضوع تنشان‌دهنده ظرفيت بالا و قابل توجه قزوين در حوزه گردشگري است.

وي افزود: در اين بازديد سعي شد تا تعدادي از قابليت‌هاي استان در معرض ديد ميهمانان قرار گيرد و زمينه جذب گردشگران در سال‌هاي آينده فراهم شود.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط