شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۲

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

رشد 23درصدي درآمد منطقه سه شهرداري قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: درآمد سال جاري منطقه سه شهرداري قزوين بالغ بر 374 ميليارد ريال محقق شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: کسب 101درصد از درآمد مصوب سال جاري از ابتداي سال جاري تا اکنون با توجه به شرايط اقتصادي جامعه خوب است.

وي با بيان اينکه مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض باعث رشد درآمد در مقايسه با سال گذشته شده است، گفت: ميزان تحقق درآمد امسال نسبت به سال گذشته 23درصد رشد داشته است.

اين مقام مسوول افزود: در سال جاري بودجه درآمد اين منطقه بالغ بر 450 ميليارد ريال مصوب شده است که اميداريم امسال هم اين بودجه در انتظار اين مجموعه محقق شود.

وي گفت: تلاش همکاران واحد درآمد براي وصول به موقع عوارض و درآمد‌ها براي محقق بودجه بسيار موثر بوده است و همکاران واحد درآمد اين منطقه تلاش مي‎کنند تا با وصول به موقع درآمد‌ها زمينه تحقق اين امر را فراهم کنند.

فدائي‌فر با قدرداني از شهروندان از آنها خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداري را در اجراي سريع پروژه‌ها و ارائه خدمات ياري کنند.

وي روند مشارکت شهروندان را در تحقق درآمد پررنگ دانست، گفت: اين بيانگر آن است که شهروندان به مديريت شهري اعتماد پيدا کرده و مي‌دانند که اين مديريت در خدمت آنان است.

اين مقام مسوول بيان کرد: اکنون شهروندان با مشارکت خود در اداره شهر‌، شهرداري‌ها را کمک مي‌کنند.

وي تصريح کرد: مديرت شهري زماني در اجراي برنامه‌ها و طرح‌هاي خود موفق خواهد بود که تمامي شهروندان به آن کمک کرده و حضور مسوولانه‌اي در فعاليت‌هاي شهر داشته باشند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط