پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۵/۲۶

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

امسال برگزاري راهپيمايي روز قدس با سال‌هاي گذشته متفاوت خواهد بود

برگزاري راهپيمايي روز قدس هر چه با شكوه‎تر باشد پيام ما در حمايت و همراهي با ملت مظلوم فلسطين محكم تر است.

 

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال حوادث رخ داده از جمله بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و حوادث سوريه باعث شده است راهپيمايي در اين روز متفاوت‌تر از سال هاي گذشته باشد.  
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛داوود محمدي در مجمع عالي قشر بسيج كارمندان سپاه شهرستان قزوين كه توسط شهرداري قزوين و ناحيه مقاومت بسيج سپاه امام حسن مجتبي(ع) قزوين برگزار شده بود، با تاكيد بر اينكه امسال برگزاري راهپيمايي روز قدس با سال‌هاي گذشته متفاوت خواهد بود، بيان كرد: امسال حوادث رخ داده از جمله بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و حوادث سوريه باعث شده است راهپيمايي در اين روز متفاوت تر از سال هاي گذشته باشد  و بر اهميت اين روز جهاني افزوده شده است.
محمدي با بيان اينكه  برگزاري راهپيمايي روز قدس هر چه با شكوه تر باشد پيام ما در حمايت و همراهي با ملت مظلوم فلسطين محكم تر است، گفت:  امام راحل با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس در حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين، بر انديشه و استراتژي غلطي كه بدنبال سازش با صهيونيست هاي خونخوار بود، خط بطلان كشيد.
نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اگر اين راهپيمايي با شكوه برگزار شود نتيجه آن بيداري اسلامي ساير كشورها خواهد بود، گفت: نظام اسلامي ايران ريشه در خون شهدا دارد و حاصل تلاش بسيجيان است.
وي افزود: با توجه به اينكه روز قدس از يادگاران معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و روز حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين و درخواست آزادي قدس شريف نخستين قبله گاه مسلمانان جهان است و حضور در اين روز براي راهپيماييحامل پيام بصيرت براي دشمنان است كه بدانند مسلمانان تا آخرين نفس براي آزادي قدس شريف از پاي نخواهند نشست.
محمدي با اشاره به اينكه ما در زمان جنگ براي تهيه سيم خاردار نيازمند كشورهاي ديگر بوديم، افزود: امروز ايران در همه عرصه هاي علمي، اقتصادي و سياسي حرف براي گفتن دارد و با تمام قدرت در مقابل تحريم ها ايستادگي كرده است.
نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: ايران فراز و نشيب هاي فراواني داشته است تا به موفقيت هاي بزرگ برسد و امروز ما وظيفه داريم اين راه را ادامه دهيم تا كشورمان هميشه پيروز باشد.
وي تاكيد كرد: اصحاب رسانه نقش مهمي در تحليل روز قدس دارند و اميدواريم در اين راه بيش از گذشته تلاش كنند.
در پايان كاظمي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه امام حسن مجتبي(ع) قزوين به تشريح آئين نامه مجمع عالي قشر بسيج كارمندان شهرستان قزوين پرداخت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط