شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

سهرابي، فرمانده شيفت ايستگاه شماره 5 سازمان آتش‌نشاني قزوين:

آتش سوزي منزل مسکوني در بلوار نخبگان قزوين

روح اله سهرابي، فرمانده شيفت ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت : با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حريق در منزل مسکوني واقع در بلوار نخبگان قزوين جلوگيري شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ سهرابي اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 16 و 3 دقيقه روز سه شنبه 21 دي ماه سال 1395  از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني در بلوار نخبگان، کوچه پرتو خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي اطفاء حريق از ايستگاه هاي شماره پنج و هفت اين سازمان در محل حادثه حاضر شدند.

سهرابي تصريح کرد: در اولين لحظات حضور آتش نشانان در محل عمليات مشاهده شد راه پله و طبقه اول منزل مسکوني دچار دودگرفتگي شده و شعله هاي آتش درون منزل به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف مي باشد ؛ وي افزود آتش نشانان بي درنگ و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني وارد منزل شده و ضمن تخليه ساکنين ساختمان در کمترين زمان نسبت به شناسايي کانون حريق اقدام نموده و با حداقل خسارت ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري کردند.

وي در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود و ايمن سازي محل، نسبت به تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي اقدام نموده و به ماموريت خود پايان دادند.

سهرابي در پايان يادآور شد: در بسياري از موارد داشتن مهارتهاي اوليه اطفاء حريق و وجود خاموش کننده هاي آتش نشاني در منازل مسکوني مي تواند در امر اطفاء حريق و جلوگيري از بروز خسارت هاي سنگين بسيار موثر واقع شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط