یکشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

نصرتي، شهردار قزوين:

23 مسجد در حال ساخت در شهر قزوين پايگاه فرهنگي مي‌شوند

مسعود نصرتي، شهردار قزوين با اشاره به احداث 23 مسجد محلي در 23 نقطه شهر قزوين به ويژه مناطق فاقد مسجد، گفت: مقرر شده است تا رويکرد احداث مساجد تغيير يابد و اين مساجد را به پايگاه فرهنگي تبديل کنيم.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در آيين افتتاحيه مجموعه فرهنگي فروشگاهي عفاف و حجاب، بزرگترين مرکز عرضه پوشاک اسلامي در قزوين که همزمان با سالروز توطئه استعماري كشف حجاب توسط «رضاخان پهلوي» برگزار شد، بر کمبود مراکز فرهنگي ويژه بانوان و خانواده ها در سطح شهر قزوين اشاره کرد و گفت: اميدوارم بتوانيم چند مرکز ديگر در چند نقطه ديگر شهر راه‌اندازي کنيم.

وي از راه اندازي قرائت خانه، مرکز مشاوره عفاف و حجاب و عرضه محصولات در حوزه عفاف و حجاب در مساجد در حال ساخت خبر داد و گفت: با اين اقدام ارزشمند مساجد به جاي سه نوبت در طول روز باز بوده و به شهروندان خدمات فرهنگي و مذهبي ارائه خواهد کرد.

نصرتي اظهار کرد: تبديل مساجد به مراکز فرهنگي يک کار تجربه شده است که بازخوردهاي مثبت و بسيار خوبي داشته و خواهد شد، در اين شيوه اداره مرکز فرهنگي مساجد به شهروندان سپرده مي شود و شهرداري فقط در ايجاد زيرساخت ها و نظارت ورود پيدا مي کند.

شهردار قزوين اضافه کرد: علاوه بر تبديل اين مساجد به پايگاه هاي فرهنگي، راه اندازي سه تا چهار مجموعه فرهنگي فروشگاهي عفاف و حجاب در نقاط مختلف سطح شهر قزوين در دستور کار شهرداري قزوين نيز قرار دارد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط