پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۶

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين:

جلسات مشاوره‎اي براي کارکنان سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين برگزار مي‌شود

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: جلسات مشاوره اي و آموزشي با هدف افزايش کارايي و تقويت روحيه کارکنان سازمان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: در سالهاي اخير موضوع بهره‌وري و ارتقاي آن در سازمانها از اهميت خاصي برخوردار بوده است كه در اين ارتباط داشتن روحيه شاد و مقاوم در بين كاركنان سبب مي‌شود كه ميزان بهره‌وري آنها افزايش يابد.

وي با اشاره به اينکه سازمان آرامستان ها با توجه به شرايط محيطي موجود، بيش از ساير سازمان ها به اين کلاس هاي مشاوره اي و روانشناسي در راستاي تقويت روحيه کارکنان نيازمند است، عنوان کرد: داشتن روحيه شاد و مقاوم در بين كاركنان سبب خواهد شد تا نه تنها ميزان بهره‌وري در بين كاركنان افزايش يابد بلكه آنان در تمامي ساعات زندگي خويش نيز روحيه شاد و خوبي داشته باشند.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين با بيان اينکه در همين راستا با همکاري معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي قزوين و با حضور کارشناس ارشد روانشناسي باليني کلاس هاي مشاوره اي و آموزشي برگزار مي شود، اظهار کرد: تاکنون کلاس هايي با موضوعات مهارت هاي زندگي، شادي در زندگي، مديريت خشم، مقابله با استرس برگزار شده است و برگزاري اين کلاس هاي آموزشي و مشاوره اي تداوم دارد.

الهياري با اشاره به اينکه کلاس هاي مشاوره اي و آموزشي براي تمامي کارکنان برگزار مي شود، گفت: اين کلاس ها دو جلسه در ماه و به صورت جلسات يک ساعته در سازمان آرامستان ها برگزار مي شود.

وي افزود: منابع انساني به عنوان مهم ترين سرمايه سازمان همواره مورد توجه بوده اند و تلاش سازمان بر اين است تا در راستاي تقويت روحيه کارکنان و افزايش بهره وري آنان، تمام توان خود را به کار گيرد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط