سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۷

جمالي، افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

تصادف خودروي پژو 206 در بلوار خرمشهر قزوين

مرتضي جمالي، افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف خودروي پژو 206 با خودروي نيسان وانت و مصدوميت سرنشين آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ جمالي افزود: با تماس شهروندان و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و سه مولوي را در ساعت 22 و 21 دقيقه روز دوشنبه ششم دي ماه 1395 به محل حادثه واقع در بلوار خرمشهر اعزام کرد.

جمالي افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواري پژو 206 پس از انحراف از مسير با يک دستگاه خودروي نيسان وانت پارک شده برخورد کرده و در ادامه پس از برخورد با ديوار منزل مسکوني مجاور متوقف و تنها سرنشين آن در اتاقک به هم پيچيده خودرو محبوس مي گردد.

وي تصريح کرد: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل و ايمن سازي صحنه حادثه با استفاده از تجهيزات هيدروليکي و برش بدنه خودرو نسبت به رهاسازي سرنشين خودرو اقدام و وي را که دچار مصدوميت شديد از ناحيه پا و سر شده بود براي اعزام به مراکز درماني تحويل امدادگران  اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وي در پايان افزود: آتش‌نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي مأموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط