سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۷

بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) از کارخانه آسفالت شهرداري قزوين بازديد کردند

سليمان بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: دانشجويان کارشناسي ارشد عمران (گرايش راه و ترابري عمران) دانشگاه بين الملل امام خميني (ره) دومين بارديد را از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين به‌عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: در اين بازديد دانشجويان از نزديک با نحوه عملکرد و بازدهي دستگاه‌ها در کارخانه آسفالت و فضاي کارگاهي موجود، با ارائه توضيحات جامع و کاملي که از کارشناس مربوطه انجام شد به شکل ملموس‌تري آشنا شدند.

وي افزود: در اين برنامه بازديد، دانشجويان از دستگاه‌هاي توليد آسفالت، اتاق کنترل، سيستم سنگ شکن، آزمايشگاه و مرکز کنترل کيفي QC استخر قير و تمامي واحدهاي کارخانه بازديد کردند و از نزديک با طرز تهيه توليد  بيس، ساب بيس، نحوه پخت آسفالت، انواع آسفالت، روش کنترل بارگيري، روش آزمايش و شرايط فني موجود آشنا شدند.

بهرامي در ادامه تصريح کرد: اگر علم و صنعت در کنار هم قرار گيرند، به طور قطعي بهبود بر کيفيت و نوآوري هم صورت مي گيرد و افراد متخصص مي‌توانند وارد چرخه بازار شوند و در نتيجه جامعه از سطح کيفيت بالاتري برخوردار شود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اين سازمان به عنوان يکي از بازوان توانمند شهرداري قزوين آمادگي هر گونه همکاري را با سازمان هاي ديگر، در راستاي توسعه و عمراني  شهر دارد.

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط