یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۸

حيدري، رئيس ايستگاه شماره 8 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

واژگوني خودروي پژو 405 در جاده چوبيندر قزوين

محرمعلي حيدري، رئيس ايستگاه شماره 8 (چوبيندر) سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: واژگوني خودرو سواري پژو 405 در جاده قزوين- اقباليه مصدوميت 2 نفر از سرنشينان را در پي داشت.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ حيدري اظهار کرد: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 00:05 دقيقه بامداد روز شنبه 27 آذر ماه، ستاد فرماندهي اين سازمان بي درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره 8 چوبيندر را به جاده اقباليه، زير پل عابر پياده چوبيندر اعزام کرد.

حيدري يادآور شد: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 با سه نفر سرنشين در حال حرکت در مسير بوده که به علت نامشخصي از مسير اصلي منحرف و پس از برخورد با جدول و واژگوني، در حاشيه کناري جاده متوقف مي گردد.

وي در ادامه افزود: پس از واژگوني خودرو و قبل از رسيدن نيروهاي آتش نشاني ،سرنشينان از وسيله نقليه خارج و 2 نفر از مصدومين اين حادثه جهت اعزام به مراکز درماني تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل گرديدند.

حيدري در پايان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ايمن‌سازي کامل محل و بازگرداندن خودرو به حالت اوليه و تحويل آن به عوامل انتظامي به ماموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط