چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۱۷

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

طرح جامع شهر باعث ايجاد مشکلات فراواني براي شهر قزوين شده است

داود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: تصويب طرح جامع شهر باعث ايجاد مشکلات فراواني براي شهر قزوين شده است که اميدواريم اين مشکلات حل شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ داود محمدي در نشست مشترک اعضاي کميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي با مديريت شهري قزوين افزود: مشکلاتي که با تصويب طرح جامع براي اين شهر به وجود آمده است باعث شده مراجعات مردمي بسياري در اين زمينه داشته باشيم.

وي بيان کرد:  در احداث بارانداز شمالغرب کشور در شهر قزوين با محدوديت هاي روبرو شديم و از طرفي در ساماندهي مشاغل مزاحم با مشکلات جدي روبرو هستيم که اميدواريم  عنايت ويژه اي شود تا اين بارانداز احداث شود و پاسخگوي مشکلات مردم باشيم.

وي افزود: اجراي بسياري از پروژه‌ها در شهر قزوين باعث خواهد شد که کشور نيز از آن بهره‌مند شود و فقط مختص شهر قزوين نيست که مي‌توان به احداث قطار سريع السير قزوين تهران اشاره کرد که حجم تردد بالايي در اين محور وجود دارد.

اين مقام مسوول با اشاره به بوستان ملي باراجين قزوين گفت: در عيد سال گذشته نزديک 25ميليون خودرو در 10 روز از مسير اتوبان زنجان – قزوين – تهران تردد داشتند که بيشتر آن‌ها از امکانات رفاهي و تفريحي بوستان ملي باراجين قزوين بهره‌مند شدند.

وي تصريح کرد: با اعتبارات استاني نمي‌توان اين بوستان بزرگ را ساماندهي کرد و تاکنون هم اقدامات فراواني که از سوي مديريت شهري قزوين و استانداري صورت گرفته با زحمات فراوان بوده است که قابل تقدير است.

محمدي بيان کرد: برگزاري مجمع جهاني شهرداران جاده ابريشم و مجمع جهاني شهرهاي اسلامي از اقداماتي است که براي کشور تاثيرگذار مي‌باشد اما با مديريت شهر قزوين برگزار شد و مورد حمايت قرار گرفت.

وي با اشاره به مشکل بزرگ قرارگيري لوله نفت در مرکز شهر گفت: اين لوله طبق نظر کارشناسان پوسيده و فرسوده است و اگر فاجعه‌اي بر اثر اين لوله در شهر قزوين اتفاق بيافتند قابل جبران نيست.

وي تصريح کرد: اين لوله نفت زماني خارج از شهر بود اما الان با توسعه شهر در مرکز شهر قرار گرفته است.

اين مقام مسوول بيان کرد: اميدواريم بازديد اعضاي کميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي از شهر قزوين دستاوردهاي خوبي براي اين شهر  داشته باشد و مشکلات شاخص اين استان پيگيري و حل شود.

پايان پيام

  

تصاویر مرتبط