یکشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۱۴

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

سقوط کارگر ساختماني در ساختمان نيمه کاره در قزوين

قدير موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‎نشاني و خدمات ايمني قزوين گفت: رعايت نکردن اصول ايمني در حين کار در ساختمان نيمه کاره؛ موجب مصدوميت شديد کارگر ساختماني شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‏ نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي‌خاني اظهار کرد: در پي اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله گروه امداد و نجات از ايستگاه‌هاي شماره پنج و 2  آتش نشاني قزوين را در ساعت 14 و 15دقيقه روز شنبه 13 آذرماه به ملاصدرا اعزام کرد.

 وي افزود: در جريان اين حادثه يک کارگر ساختماني 40 ساله که سرگرم کار در يک ساختمان نيمه کاره بود ناگهان از ارتفاع در حدود 4 متري به کف محل گودبرداري شده سقوط کرده و دچار مصدوميت شديد از ناحيه پا و کمر مي‌شود.

وي در ادامه افزود: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله بعد از ايمن کردن محل حادثه، اين کارگر آسيب ديده را برروي برانکارد مخصوص تثبيت کرده و سپس با استفاده از ابزار مخصوص نجات وي رابه سطح زمين انتقال دادند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: کارگر مصدوم براي انجام معاينات پزشکي و انتقال به مراکز درماني تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط