چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۸

حق لطفي، معاون شهرداري قزوين خبر داد؛

افتتاح تقاطع‌هاي غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات در شهريور 91

قبل از بازگشايي مدارس و در شهريورماه سال جاري سه تقاطع غيرهم‌سطح نصر، سرداران و ارتباطات با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهند رسيد.

 

معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: قبل از بازگشايي مدارس و در شهريورماه سال جاري سه تقاطع غيرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهند رسيد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود حق‌لطفي در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ولايت افزود: تقاطع غيرهمسطح نصر (همبستگي) با اعتباري معادل 6 ميليارد و 500 ميليون تومان، تقاطع غيرهمسطح سرداران با اعتباري معادل 7 ميليارد تومان و تقاطع غيرهمسطح ارتباطات با هزينه‌اي معادل 5/1 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهند رسيد.
وي در رابطه با پل نصر بيان كرد: زمان آغاز اين پروژه شهريورماه سال قبل بوده و مي‌بايست طي 14 ماه به اتمام برسد ولي از آنجايي که در حال حاضر 75 درصد پيشرفت فيزيکي دارد از برنامه‌ي زمانبندي جلوتر است مي‌توان گفت که دو ماه زودتر از برنامه‌ي مشخص شده تکميل خواهد شد.
حق لطفي در رابطه با مهمترين مزيت ترافيکي اين پل اظهار  كرد: ايجاد مسير سهل و روان در جهت شرقي غربي و شمالي جنوبي بلوار شهيد بهشتي مهمترين مزيت اين پل بوده و در طراحي آن از نماد شهري و اجتماعي يعني همبستگي بهره برده شده است
 معاون فني و عمراني شهرداري قزوين تاکيد کرد: اين تقاطع کمترين آلودگي صوتي را براي مجاورين و ساکنين محل در پي خواهد داشت و مساحت کلي آن 850 متر است
اين مقام مسوول در رابطه با برنامه‌ي زمانبندي دو پل قابل افتتاح ديگر اظهار كرد: در حال حاضر عمليات احداث اين تقاطع‌ها براساس برنامه‌ي زمانبندي پيش مي‌رود، پل سرداران در ميدان سرداران سابق قرار داشته و تقاطع غيرهمسطح ارتباطات مقابل ميدان مادر و در محدوده‌ي جايگاه CNG و فروشگاه رفاه قرار دارد.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط