پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۶

در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

جلسه «توسعه و ترويج فرهنگ نماز در سطح شهر قزوين» برگزار شد

جلسه «توسعه و ترويج فرهنگ نماز در سطح شهر قزوين» ويژه رابطين نماز شهرداري ها و سازمانهاي تابعه شهرداري قزوين در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛حجت الاسلام قجر، مسئول ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين با اشاره به برگزاري اجلاس استاني نماز،گفت: اين جلسه به منظور برنامه ريزي مناسب در خصوص برگزاري و اجراي برنامه هاي مثمر ثمر در راستاي توسعه ترويج فرهنگ نماز اجلاس برگزار شد.

وي طراحي و نصب احاديث و روايت در خصوص اهميت نماز در سطح شهرداري ها و سازمانهاي تابعه شهرداري قزوين و سطح شهر را يکي از مصوبات اين جلسه عنوان کرد.

حجت الاسلام قجر،برگزاري دوره آموزشي 18 ساعته فعالين اجرايي نماز در آبان ماه امسال در شهر قم زير نظر مرکز تخصص نماز و ديدار و ملاقات با مراجع تقليد عظام از ديگر مصوبات اين جلسه بود که پيش از اجلاس استاني نماز برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد:برگزاري جشن تکليف براي فرزندان کارکنان شهرداري در آذرماه سال جاري،مسابقه کتابخوابي براي فعالين اجرايي نماز از کتاب شيوه هاي دعوت به نماز نوشته قرائت برگزار مي شود از ديگر برنامه هايي است که پيش از اجلاس استاني نماز برگزار مي گردد.

استفاده از ظرفيت هاي شهرداري هاي قزوين و سازمانهاي تابعه براي ترويج نماز

حجت الاسلام قجر افزود: درصدد هستيم تا از امکانات شهرداري هاي قزوين و سازمان هاي تابعه شهرداري جهت ترويج و توسعه نماز استفاده نمائيم.

به گفته وي نماز برترين معروف است که توسعه آن نقش بسزايي در کاهش آسيب هاي اجتماعي دارد.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين افزود: يکي از موضوعات مهمي که توجه به آن به عنوان عنصر مهم فرهنگي و انسان ساز بوده،  لذا خدمت به ترويج فرهنگ ديني بالاترين افتخار براي رابطان نماز است و بيشتر مسئولان بر انجام اين فريضه ديني در ادارات و ارگان هاي دولتي بايد توجه کنند.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط