چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۴

در سفر رئيس جمهور به قزوين مطرح شد؛

تکميل دهکده طبيعت در سفر رئيس جمهور به قزوين تاکيد شد

در سفر رئيس جمهور به استان قزوين، مجموعه نهاد رياست جمهوري و سازمان برنامه و بودجه بر ضرورت تکميل دهکده طبيعت،به ويژه احداث پارک هاي حيوانات، پروژه هفت دره در خيابان سلامت، تاکيد شد.

 

 

 به گزارش واحد خبر و ارتباطات مردمي دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين؛ در سفر رييس جمهور به استان قزوين؛ مجموعه نهاد رياست جمهوري و سازمان برنامه و بودجه بر ضرورت تکميل دهکده طبيعت،به ويژه احداث پارک‌هاي حيوانات، پروژه هفت دره در خيابان سلامت، تاکيد شد.

 

 در اين سفر همچنين مقرر شد؛ دهکده طبيعت به‌عنوان يک پروژه گردشگري با قابليت آموزشي و تحقيقاتي در نظر گرفته شود که مي تواند به‌عنوان يک پروژه منحصر به فرد نقش مهمي در نگهداري حيوانات وحشي  در حال انقراض کشورمان ايفا کند.

لازم بذکر است؛ توجه به رابطه انسان و طبيعت و کاربري آموزشي در دهکده از مهمترين اهداف مديريت شهرداري قزوين در احداث دهکده طبيعت است که در سفر رياست محترم جمهوري اسلامي و هيئت همراه به قزوين نيز بر اين موضوع تاکيد شد.

در سفر رياست جمهوري به قزوين اعتبارات پيشنهادي در رابطه با بوستان ملي باراجين و دهکده طبيعت به‌عنوان يکي از بخش هاي مهم اين مجموعه به تصويب رسيد. بر اساس اعلام رياست شوراي اسلامي شهر قزوين تصويب اعتبار 200 ميليارد ريالي يکي از مصوبات سفر رياست جمهوري به استان قزوين است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط