چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۴

وزيري‌نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين مطرح کرد؛

حمايت شهرداري قزوين از طرح‌هاي اثربخش زيست محيطي

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: شهرداري آماده همکاري با سمن ها در اجراي طرح‌هاي اثربخش و سودمند محيط زيستي در حوزه مديريت شهري است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري‌نژاد در جلسه هم‌انديشي با سمن‌هاي محيط زيست شهر قزوين که با محوريت «نظافت شهري در ايام عزاداري‌ها» در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد، با تسليت به مناسبت ايام ماه محرم افزود: رعايت نظافت شهري دغدغه مشترک مجموعه مديريت شهري و تشکل‌هاي زيست محيطي است، به طور قطع با تعامل سازنده و همدلي و همکاري مي‌توان اين معضل را حل کرد.

وزيري‌نژاد مطرح کرد: امروز بايد فرهنگ نريختن زباله در بين مردم جامعه نهادينه شده و اين امر به يک معضل تبديل نشود چراکه شهر ما خانه ما بوده و اين شعار نبايد به فراموشي سپرده شود.

اين مسؤول با اشاره به ايام ماه محرم سال گذشته و نقاط ضعف در اين ماه بيان کرد: در ايام محرم سال جاري تعداد ايستگاه‌هاي صلواتي در شهر قزوين کاهش داده شده و در اين ميان هم کمک‌ها به هيأت‌هاي مذهبي از نقدي به حواله‌هاي فرهنگي تغيير يافته است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تصريح کرد: در ايام ماه محرم سال جاري در بين ايستگاه‌هاي صلواتي ليوان‌هاي کاغذي توزيع شده و استفاده از بنر هم در اين ماه کاهش يافته است.

وزيري‌نژاد اضافه کرد: با بررسي‌هاي صورت گرفته از هيأت مذهبي و مساجد درخواست شده که عملکرد و نقاط مثبت خود را در ايام ماه محرم سال جاري به سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين ارسال کرده تا مورد تشويق قرار گيرند.

گفتني است؛ در اين جلسه مديران تشکل‌هاي مردم‌ نهاد و انجمن‌هاي زيست‌محيطي نظرات خود را در خصوص راهکارها و مسائل روز جامعه بيان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط