دوشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۲

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مطرح کرد؛

آمادگي سازمان پسماند قزوين براي ارائه خدمات به شهروندان در محرم امسال

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان پسماند شهرداري قزوين گفت: اين سازمان محرم امسال نيز همانند سنوات گذشته با تمام توان نيروي انساني و تجهيزات در خدمت شهر و شهروندان قزويني خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پسماند شهرداري قزوين؛ وي افزود: سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين همچون سال‌هاي گذشته و با تمام امکانات و تجهيزات خود آماده ارائه خدمات به عزاداران حسيني است.

منتظري بيان کرد: امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته کارکنان ستادي و عملياتي اين سازمان از ابتداي ماه محرم تا پايان روز عاشورا با به‌کارگيري تمام توان تجهيزاتي خود عمليات نظافت و رفت و روب خيابان‌ها و معابر شهري را بر عهده خواهند داشت.

وي با اشاره به اينکه اين سازمان در مقابل تمام تکايا، حسينيه ها، مساجد و امامزاده‌ها ، مخازن و يا کيسه‎هاي جمع آوري پسماند قرار خواهد داد، گفت: نيروهاي خدماتي و پاکبانان به‌صورت مستمر نسبت به تخليه اين مخازن و جمع آوري کيسه ها اقدام خواهند کرد .

منتظري افزود: اين سازمان براي جمع آوري ظروف يکبار مصرف نيز کيسه هاي مخصوص تهيه کرده است و مديران و مسوولان تکايا و حسينيه‎ها مي‌توانند براي دريافت آن‌ها به ستاد تسهيلات محرم مستقر در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين واقع در خيابان نوروزيان جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کنند.

مديرعامل سازمان پسماند شهرداري قزوين در پايان با تقدير از تمامي عزاداران حسيني که با عدم رهاسازي ظروف يکبار مصرف خود، پاکبانان اين سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بيش تر ياري مي رسانند، افزود: اميدواريم با همکاري خوب عزاداران حسيني ما را در تامين رفاه و بهداشت شهروندان ياري رسانند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط