چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۷

وزير کشور:

بايد تلاش شود تا اقتصاد مقاومتي محقق شود

عبدالرضا رحماني فضلي، وزير کشور گفت: در مديريت يکپارچه شهري بايد اختيارات بيشتري به شهرداري‌ها داده شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ وزير کشور در آيين افتتاح تقاطع غيرهمسطح خليج فارس با اظهار اينکه جاي بسيار خوشحالي است که در يک ماه 2 تقاطع غيرهمسطح قدس و خليج فارس به بهره‌برداري رسيده است، افزود: اميدواريم سفر رئيس جمهور به قزوين داراي برکات فراواني باشد و باعث رونق و شکوفايي شهر قزوين شود.

وزير کشور با اظهار اينکه اتحاد و همدلي در بين دستگاه‌هاي اجرايي استان قزوين وجود دارد، افزود: در شرايط کنوني بايد تلاش شود تا موضوع اقتصاد مقاومتي با همه امکانات و نيروها محقق شود.

وي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب است، بيان کرد: آسيب‌هاي اجتماعي و مسائل اقتصادي از مسائل مورد توجه و تاکيد رهبري است و توجه به اين 2 موضوع در اولويت کشور قرار دارد.

رحماني فضلي با تصريح اينکه حل مشکلات داخلي کشور با اولويت مسائل اقتصادي در استقامت مردم مؤثر است، تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي فقط انجام کارهاي بزرگ نيست بلکه اجراي کارهاي خرد تا کلان با استفاده از تمام ظرفيت‌هاي کشور مي‌باشد.

وي تصريح کرد: براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد مردم هم پاي کار باشند و انتظار اين است که همه براي تحقق اقتصاد مقاومتي تلاش کنند.

وزير کشور بيان کرد: قزوين بايد خودش را آماده کند تا بتواند به استان‌هاي کم توسعه يافته کمک کند.

رحماني فضلي در خصوص تشکيل قرارگاه اقتصاد مقاومتي در کشور هم نکاتي را بيان کرد و گفت: دولت مصمم است اقتصاد مقاومتي را در عمل اجرا کند و در همه استان‌ها با تعيين وزراي معين اقدامات اقتصاد مقاومتي را پيگيري و عملياتي خواهد کرد.

وي درباره تفويض اختيار به استانها نيز بيان کرد: در مديريت يکپارچه شهري بايد اختيارات بيشتري به شهرداري‌ها داده شود تا بتوانند با ايده‌هاي خود و اتکا به نيروهاي بومي توانمند در مسير توسعه شتابان حرکت کنند.

وي بيان کرد: شهرداري‌ها بايد به سمت درآمدهاي پايدار حرکت کنند.

 

 

تصاویر مرتبط