چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۷

روحاني، رئيس جمهور:

استان قزوين داراي ظرفيت‌هاي خوب گردشگري است

دکتر روحاني، رئيس جمهور گفت: با توجه به تعداد آثار تاريخي ثبت شده، استان قزوين داراي استعداد و ظرفيت‌هاي خوب گردشگري است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ رئيس جمهور در نشست سرمايه‌گذاري و توسعه قزوين قبل از آغاز افتتاح ويديو کنفرانس تقاطع غيرهمسطح خليج‌فارس که با حضور عبدالرضا رحماني ‌فضلي وزير کشور برگزار شد، افزود: استان قزوين از مهم‌ترين استان‌هايي است که بايد مورد توجه قرار بگيرد که اين اهميت به دو بخش تاريخي و استراتژيکي تقسيم مي‌شود.

روحاني با اشاره به جاده ابريشم گفت: جاده ابريشم مسير ارتباط کشورهاي مختلف بوده است.

وي با بيان اينکه با انزوا هيچ کشوري به نقطه مطلوب پيشرفت نخواهد رسيد، بيان کرد: استان قزوين بايد از ظرفيت‌هاي حوزه گردشگري بهره‌برداري کند.                                                                                                                                                     

روحاني با تصريح اينکه حوزه گردشگري نياز به سرمايه‌‌گذاري دارد، بيان کرد: براي توسعه گردشگري بايد سرمايه‌گذاري  گسترش پيدا کند.

وي با بيان اينکه قزوين از نظر جغرافيايي در موقعيت خوبي قرار دارد، افزود: همواره دشمناني که خواهان ضربه زدن به پايتخت و يا ديگر نقاط کشور بودند، در قزوين مورد آسيب قرار مي‌گرفتند، چراکه پيش از ورود به تهران در قزوين متوقف مي‌شدند.

روحاني با بيان اينکه مردم پيش از اين دولت آرامش نداشتند و هميشه با تغييرات قيمت در بازار مواجه بودند، بيان کرد: تلاش دولت ايجاد گشايش در کنار آرامش بوده و استفاده‌کننده اين گشايش نيز مردم و سرمايه‌گذاران هستند که مي‌خواهند با ايجاد تحول به ملت خدمت کنند.

رئيس جمهور، مسئله آب را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد بدانيم که منابع آب منابع محدودي است که بايد براي از بين نرفتن آن مصرف را بهينه کنيم.

وي بيان کرد: اگر بتوانيم تلاش‌مان را در راستاي بهينه کردن مصرف آب و بهره‌برداري از سيستم‌هاي نوين آبياري به کار گيريم، مي‌توانيم در  حوزه آب موفق باشيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط