چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۷

موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني قزوين خبرداد؛

برگزاري مانور مشترک آتش نشاني قزوين با شهرک صنعتي ليا به مناسبت روز آتش نشاني

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت : به مناسبت روز آتش نشاني و ايمني مانور مشترک آتش نشانان قزوين با آتش نشانان شهرک صنعتي ليا برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين موسي خاني افزود : در اين مانور كه در مورخه يکشنبه 4 مهرماه و به منظور بالا بردن هماهنگي و افزايش توان عملياتي نيروهاي امدادي، در دو بخش امداد و نجات و اطفاء حريق اجرا شد، هشت گروه تخصصي از سازمان آتش نشاني قزوين و سه گروه از آتش نشاني شهرک صنعتي ليا با بيش از 10 خودرو ويژه امداد و نجات و اطفاء حريق شركت داشتند.

بر اساس اين گزارش؛در اين مراسم که با حضور مدير کل مديريت بحران استانداري، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، مدير عامل شرکت شهرکهاي صنعتي،رئيس مرکز حوادث و فوريتهاي پزشکي و تعدادي از مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد به آتش نشانان نمونه ايستگاه‌هاي آتش نشاني مستقر در شهرکها و نواحي صنعتي استان لوح تقدير و جوايزي اهدا شد.

در پايان اين مراسم توسط پرسنل سازمان آتش نشاني عمليات اطفاء حريق خودرو، امداد و نجات در تصادفات جاده اي، آوار برداري، اطفاء حريق مخازن گاز و سوله شرکت، صعود و فرود از ارتفاع و برنامه آبرساني توسط تيم عملياتي- ورزشي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين به اجرا درآمد.

پايان پيام.

 

تصاویر مرتبط