سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۶

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبرداد :

ديدار مسئولين و فرماندهان سازمان آتش نشاني با نماينده ولي فقيه در استان قزوين

روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برگزاري ديدار مسئولين و فرماندهان سازمان آتش نشاني با نماينده محترم ولي فقيه در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در اين ديدار که به مناسبت هفته آتش‌نشاني برگزار شد آيت الله عابديني با ارزشمند دانستن خدمات آتش‌نشان‌ها، اظهار کرد: کارهايي ماندگار و اثرگذار مي‌شود که براي رضاي خدا انجام شود.

وي تصريح کرد: نبايد صرفاً براي کسب درآمد و انگيزه‌هاي دنيايي کارها را انجام دهيم، چرا که اگر ما صرفاً براي ارتقاي موقعيت شغلي و کسب درآمد بيشتر وارد فضاي کاري شويم، در دنيا و آخرت متضرر خواهيم شد.

امام‌جمعه قزوين افزود: اگر با محوريت رضاي‌خدا کارها و فعاليت‌هاي خود را انجام دهيم، نه تنها دنياي‌ خود را آباد و با برکت همراه مي‌کنيم، بلکه در قيامت نيز سربلند خواهيم بود.

 نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين به کارکردهاي مختلف مسجد هم اشاره و تأکيد کرد: مسجد مي‌تواند پايگاه بسيار خوبي براي آتش‌نشان‌ها قرار گيرد و فعالين عرصه مسجد نيز مي‌توانند بهترين ياوران شما در اين عرصه مهم خدمت‌رساني باشند.

وي با تأکيد بر اين‌که بايد بيش از پيش از ظرفيت مساجد استفاده کنيم، اضافه کرد: مسجد تنها براي نمازخواندن نيست و بايد کارکردهاي ديگر مسجد را نيز فعال نماييم.

 ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين نيز در ابتداي اين ديدار با ارائه گزارش عملکرد نسبت به تشريح اقدامات و خدمات ارائه شده از سوي اين سازمان پرداخت .

پايان پيام.

 

تصاویر مرتبط