دوشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۵

پوروزيري، مدير منطقه خاورميانه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد:

شهردار قزوين يکي از سرمايه هاي شهر قزوين محسوب مي شود

رضا پوروزيري، مدير منطقه اي خاورميانه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد گفت: شهردار قزوين يکي از سرمايه هاي شهر قزوين محسوب مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پوروزيري در جلسه با شهردار قزوين و رئيس دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) افزود: شهردار قزوين به افزايش کيفيت زندگي شهروندان توجه دارد و فعاليت هاي مختلفي را در اين زمينه انجام مي دهد.

وي با تأکيد ضرورت بهره مندي از ظرفيت ها و توانمندي هاي نخبگان قزويني که در سراسر جهان اظهار کرد: نيروهاي خلاق و توانمندي در سراسر دنيا وجود دارد که قزوين و دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) مي توانند از ظرفيت اين افراد استفاده کنند.

مدير منطقه اي خاورميانه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد افزود: بدون بهره گيري از اين منابع انساني نمي تواند به پيشرفت دست يافت و با توجه به احساس تعلق اين افراد به شهر و دانشگاه خود مي توان زمينه حضورشان را فراهم کرد.

پوروزيري با اشاره به اينکه برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد به زودي سالروز تأسيس چهل سالگي خود را جشن مي گيرد، گفت: CIP يکي از برنامه هاي مهم اين آژانس محسوب مي شود و تمايل ما بر اين است تا اين برنامه را در منطقه خاور ميانه ابتدا در شهر قزوين اجرا کنيم تا از نتايج مثبت آن شهروندان قزويني بهره مند شوند.

وي با بيان اينکه اجراي يک برنامه جهاني نيازمند جلسات متعدد و رفت و آمد براي شناخت توانمندي ها و اجراي مطلوب و موفق برنامه است، عنوان کرد: اميد است با حمايت هميشگي دکتر نصرتي، شهردار قزوين و ديگر ارگان هاي مرتبط در سطح دولت و استان بتوان به نتايج مطلوب و ارزنده اي دست يافت.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط