یکشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۴

محمدي،نماينده مردم قزوين در مجلس شواري اسلامي:

شهرداري قزوين در کنار پروژه‌هاي عمراني اهتمام ويژه‌اي به کارهاي فرهنگي دارد

محمدي،نماينده مردم قزوين در مجلس و رئيس کمسيون اصل نود در اين مراسم گفت: شهرداري قزوين در کنار پروژه هاي عمراني به کارهاي فرهنگي توجه ويژه اي داشته و دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ داوود محمدي در همايش تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس که با حضور مسؤولان کشوري و استاني در سراي تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد،افزود: درد جامعه امروز، کمبود تحرک فرهنگي است، اکنون در برخي بخش‎ها از زمان بندي انجام شده در سند چشم انداز 1400 جلوتر هستيم اما بخش فرهنگ نيازمند همت جهادي و اهتمام ويژه اي است.

وي در ادامه اظهار کرد: امنيت امروز نظام جمهوري اسلامي ايران حاصل رشادت ها، ايثارگري و جانبازي  شهدا، پيشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام  است که بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشيم.

محمدي خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم دستاوردهاي هفته دفاع مقدس را در يک جمله بگوييم "تمامي داشته هاي امروز ما به برکت خون شهدا، دلاور مردي‌ها رزمندگان و شهداي اين مرز و بوم مهيا و فراهم شده است."

به گفته وي نهال انقلاب اسلامي ايران امروز به برکت ايثارگري ها و جانفشاني خون شهدا و رزمندگان به يک درخت تناور غيرقابل آسيب در برابر همجمه طوفان هاي سهمگين مستکبران و استعمارگران تبديل شده است که حفظ و نگهداري از آن وظيفه عموم مردم است.

اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامي از مسير خود منحرف نشده به برکت نورانيت مشعل فروزاني است که توسط پيشکستوتان رزمندگان بر افروخته شده است.

محمدي افزود:امروز شاهديم در همه جاي دنيا غارتگري، خونريزي و جنگ موج مي زند ، اگر امروز در در کمال آرامش چنين همايش هايي برگزار مي کنيم و در سايه تدابير و آينده نگري هاي مقام معظم رهبري محقق شده است که ايشان با پشتيباني پيشکسوتان دفاع مقدس موفق شده اند در نهايت آرامش خاطر و مديريت حکيمانه، کشتي انقلاب اسلامي را از گردباد حوادث عبور دهند.

وي اضافه کرد:سردار سليماني از تبار پيشکسوتان دفاع مقدس است که آثار درخشاني را از جهاد و شهادت در دنيا به نمايش گذاشته و تلالو آن چشم تمامي دشمنان را کور کرده است.

 

تصاویر مرتبط