یکشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۴

نصرتي، شهردار قزوين در همايش تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس:

شهر قزوين هميشه يادآور ايثارگري بوده است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين در همايش تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس گفت: شهر قزوين شهر شهيد ابوترابي، شهيد لشکري، شهيد بابايي،شهيد رجايي، 3هزار شهيد بزرگوار و شهداي مدافعان حرم است و بر اين اساس قزوين هميشه يادآور ايثار و ايثارگري بوده است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در همايش تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس که با حضور سرتيپ پاسدار مهدي رباني، معاون عمليات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مسوولان استاني و شهري، رزمندگان و پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، افزود: شرايط هشت سال دفاع مقدس مجدد براي کشور در خارج از مرزهاي جغرافيايي در حال تکرار است، شرايطي که با عنوان مدافعان حرم آن را دنبال مي‌کنيم و وظايفمان اکنون در شرايط  جنگ سرد و گرم بسيار سنگين است.

وي افزود: شرايط هشت سال دفاع مقدس در زمان خودش بي‌نظير بود ولي در آن زمان مشخصاتي وجود داشت که ما در مقابل کدام دشمن قرار داريم و چه کاري را با چشم باز انجام مي‌دهيم، اما در اين مقطع زماني شرايط به فرمايش مقام معظم رهبري واقعا سخت‌تر شده است و گروه‌هاي مقابل پوشش دارند و شرايط متفاوت مي‌باشد و بايد با بصيرت، ديدگان باز، اتحاد، هوشياري و تدبير حرکت کرد.

شهردار قزوين گفت: اميدوارم در اين شرايط مانند هشت سال دفاع مقدس و  همه دوران 37 سال، قزوين پرافتخار با تمام فرزندان رشيدش، خانواده معظم شهدا و ايثارگران اين دوره را تکرار کند.

وي افزود: سخنان مقام معظم رهبري در سال 82 را فراموش نمي‌کنيم که گفتند زماني که شهرهاي بزرگ ايران نبود يا روستايي بيش نبودند، قزوين آنقدر عالم و دانمشند داشت که 3 جلد کتاب فقط نام اين عالمان و دانمشندان را در خود جاي داده است.

نصرتي گفت: اين برنامه که با حضور بزرگان ارزشمند برگزار شده است، اميدوارم از امروز تا سال آينده همچنان متحد در کنار هم قرار گيريم و اقدام و عمل را به شايستگي انجام دهيم.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط