چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

وونگ تاي کيم، سرمايه گذار کشور کره جنوبي:

آمادگي لازم جهت همکاري با شهرداري قزوين براي احياي جاده ابريشم وجود دارد

تفاهم نامه با شهرداري قزوين در زمينه انرژي هاي نو، نيروگاه هاي خورشيدي، نيروگاه هاي بادي، هوشمند سازي شهري و حوزه سلامت به امضا رسيده است.

ونگ تاي کيم، سرمايه گذار و نماينده شرکت PAP International Holding کره جنوبي گفت: اين شرکت آمادگي دارد تا با شهرداري قزوين در زمينه احياي جاده ابريشم همکاري کند.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي شهرداري قزوين؛ تاي کيم در حاشيه يازدهمين اجلاس شهرداران جاده ابريشم افزود: با شرکت در اين اجلاس و با توجه به اطلاعات کسب شده در زمينه احياي جاده ابريشم، آمادگي هرگونه همکاري با شهرداري قزوين وجود دارد تا با توجه به پيشرفت تکنولوژي و استفاده از آنها بتوان اين جاده تاريخي را احيا کرد.

وي با اشاره به حوزه سرمايه گذاري اين سرمايه گذار در شهر قزوين عنوان کرد: تفاهم نامه با شهرداري قزوين در زمينه انرژي هاي نو، نيروگاه هاي خورشيدي، نيروگاه هاي بادي، هوشمند سازي شهري و حوزه سلامت به امضا رسيده است و اميدواريم با تلاش دو جانبه به ثمر مي رسد.

سرمايه گذار کره جنوبي با اشاره به تشابهات فرهنگي مشترکي که ميان کره جنوبي و ايران وجود دارد، اظهار کرد: اين تشابهات همواره موجب نزديکي اين دو کشور به يکديگر شده است و مي تواند موجب بروز و ظهور توانمندي هاي جديد در سايه احياي جاده ابريشم شود.

 

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط