چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

شاملو، معاون مديرعامل شرکت مشاور مديريتي امين نجد تهران:

معرفي سرمايه گذاران کلان براي اجراي پروژه ها در اين تفاهم نامه مد نظر قرار دارد

علي شاملو، معاون مديرعامل شرکت مشاور مديريتي امين نجد تهران گفت: معرفي سرمايه گذاران کلان براي اجراي پروژه ها در اين تفاهم نامه مد نظر قرار دارد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي شهرداري قزوين؛ شاملودر حاشيه يازدهمين اجلاس شهرداران جاده ابريشم افزود: اين شرکت مشاوره در اجراي پروژه ها و تأمين مالي آن ها از طريق جذب سرمايه گذار را بر عهده مي گيرد.

وي با اشاره به اينکه حداقل سرمايه گذاري سرمايه گذاراني که با اين شرکت همکاري دارند 10 ميليون يورو بوده است، عنوان کرد: اين شرکت تأمين مالي پروژه هايي که با کمبود بودجه مواجه هستند را انجام مي دهد اما در اجراي پروژه وارد نمي شود مگر آنکه دستگاه مورد نظر خواستار همکاري در اجراي پروژه باشد که در اين صورت با معرفي شرکت هاي معتبر در اجراي هر پروژه آن را به مرحله اجرا در مي آورد.

معاون مديرعامل شرکت مشاور مديريتي امين نجد تهران با بيان اينکه اين شرکت مجري برگزاري اولين همايش جذب سرمايه گذاري خارجي استانداري تهران بوده است، گفت: اين شرکت توانست 116 سرمايه گذار از 24 کشور جهان را در اين همايش گرد هم آورد که با استفاده از اين سرمايه گذاران 22 پروژه استانداري تهران به نتيجه رسيد. وي افزود: تفاهم نامه هايي با موضوعات: حمل و نقل ريلي (تراموا) احداث هتل بين المللي و بروز رساني سيستمهاي بازيافت زباله به امضاي ما و شهرداري قزوين رسيد.

شاملو با اشاره به اينکه بيشتر سرمايه گذاران همکار شرکت امين نجد تهران، از کشور انگليستان هستند، تصريح کرد: تا کنون با بهره مندي از سرمايه اين افراد قرارداد هايي با شهرداري هاي ياسوج، تبريز، اروميه و اراک منعقد شده است و پروژه هاي اين شهرداري ها در حال اجرا و بهره برداري است.

 

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط