شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۷

وزيري‌نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري 20 کارگاه آموزشي موشک زباله سوز در محلات 14 گانه قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: برگزاري 20 کارگاه آموزشي موشک زباله سوز در محلات 14 گانه قزوين در حال برگزاري است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: برگزاري کارگاه آموزشي ساخت موشک زباله سوز براي اولين بار است که در مرکز استان قزوين به اجرا در آمده و يکي از خدمات 24 گانه طرح «محله ما» به شهروندان قزويني است که در هر محله در سه جلسه آموزشي مختلف به اجرا در مي آيد.

وي اظهار کرد: کارگاه آموزشي موشک زباله سوز براي نوجوانان 12 تا 16 ساله با هدف ايجاد شور و نشاط علمي، شناسايي توانمندي هاي موجود در نوجوانان و اراده مفاهيم عملي مفاهيم بازيافت در حال برگزاري است.

وزيري نژاد ارائه آموزش هاي لازم با موضوعات پسماند و بازيافت زباله از مبدا و غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و پرورش استعدادهاي آنان با محوريت مساجد را از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي ذکر کرد.

اين مسوول ادامه داد: اين کارگاه در سه جلسه و در گروه هاي چهار نفره در محلات در حال برگزاري است و در پايان شرکت کنندگان به رقابت با يکديگر مي پردازند و يکي از مهمترين دستاوردهاي آن آموز کارگروهي به نوجوانان است.

وي اضافه کرد: اين کارگاه آموزشي با شرکت بيش از 400 نوجوان قزويني با حضور استادان مجرب و فارغ التحصيل از دانشگاه هاي مطرح کشور در مقطع دکترا در حال برگزاري مي باشد.

وزيري نژاد افزود: در مجموع 80 تيم سازه هاي خود را به منظور شرکت در مسابقه آماده سازي کرده اند و در مراسم اختتاميه از نفرات برگزيده تقدير بعمل خواهد آمد.

 پايان پيام

تصاویر مرتبط