شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۰

موسي‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

واژگوني خودروي L-90 در جاده بهرام آباد قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از واژگوني خودروي سواري L-90 در جاده بهرام آباد نرسيده به روستاي زرشک خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: با تماس شهروندان و اطلاع رساني به سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 12 و 40 دقيقه روز جمعه نوزدهم شهريور ماه از واژگوني يک دستگاه خودروي L-90  در جاده بهرام آباد نرسيده به روستاي زرشک خبرداده شد که ستاد فرماندهي اين سازمان بلافاصله 2 اکيپ امداد و نجات و اطفاي حريق از ايستگاه‌هاي شماره چهار و پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

موسي خاني افزود: در اين حادثه خودرو L-90 به علت نامشخصي از جاده منحرف و به دره کناري جاده سقوط مي‌کند که پس از واژگوني و برخورد با چند اصله درخت و شکسته شدن آن‌ها متوقف مي‌شود.

گفتني است؛ نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل و به منظور جلوگيري از وقوع حوادث بعدي نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کرده و با تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي به ماموريت خود پايان دادند.

موس خاني خاطر نشان کرد: خوشبختانه در اين حادثه به تنها سرنشين خودرو سواري که قبل از رسيدن نيروهاي آتش نشاني به کمک مردم از خودرو خارج شده بود آسيب جدي وارد نگرديد و علت وقوع اين سانحه نيز از سوي کارشناسان راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط