شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۰

محمدي‌ها، مدير اجرايي سازمان پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

خدمات‌رساني340 نيروي انساني براي پاکسازي شهر قزوين در اجلاس جاده ابريشم

مدير اجرايي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: بيش از 340 نيروي انساني در بخش خدمات سازمان مديريت پسماند عمليات پاکسازي، شست و شو و امور نظافتي معابر و خيابان هاي اصلي منتهي به محل برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم را بر عهده داشتند.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ امير علي محمدي‌ها افزود: در اين عمليات ورودي‌هاي شهر اعم از عوارضي قزوين – تهران تا ميدان مينودر ، حدفاصل سه راهي هفت سنگان تا ميدان مينودر ، بلوار نخبگان تا دانشگاه آزاد اسلامي، بوستان باراجين و خيابان‌هاي فلسطين، خيام، آيت الله طالقاني، امام خميني، نادري و بلوار امام خميني(ره) بصورت مرتب و در 6 نوبت پاکسازي مي‎گرديد.

وي تصريح کرد: به همين مناسبت با مرمت و بهسازي مخازن زباله در مسيرهاي اعلامي، تعدادي مخزن زباله 770 ليتري گالوانيزه جديد نصب شد و تمامي 380 مخزن موجود در اين خيابان‌ها و معابر در دو نوبت در طول روز شست وشو مي‎شد.

مدير اجرايي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به فعاليت 15دستگاه خودرو نظارتي به خودروهاي خدماتي نيز اشاره کرد و گفت: در طول مدت برگزاري اجلاس 23 دستگاه خودرو خدماتي اعم از خودرو پرس حمل زباله ، تانکر مکانيزه، دستگاه جنتکس مکانيزه، دستگاه واترجت و خاور کمپرسي مشغول ارائه خدمات بودند.

محمدي‌ها در پايان با تقدير از همه نيروهاي خدماتي در بخش رفت و روب درون شهري از مردم خواست تا ضمن تلاش در پاکيزه نگاه داشتن شهر، با تفکيک سازي پسماندهاي تر و خشک و انتقال آن‌ها در ساعت 21 هرشب، اين سازمان را در ارائه خدمات بهينه به همشهريان گرانقدر ياري رسانند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط