پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۱

به مناسبت نکوداشت روز قزوين؛

جشنواره پرواز بادبادک ها ويژه خانواده در بوستان باراجين برگزار شد

به مناسبت نکوداشت روز قزوين؛ جشنواره پرواز بادبادک ها ويژه خانواده در بوستان باراجين برگزار و با استقبال خوب کودکان قزويني مواجه شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،در اين جشنواره شاد و مفرح كه بيش از دو ساعت به طول انجاميد كودكان و نوجوانان همراه خانوادهيشان، بادبادك هاي خود را در هوا به پرواز در آوردند.

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و دبيرنکوداشت روز قزوين در اين مراسم كه با حضور جمعي كثيري از كودكان و نوجوانان برگزار شد، گفت: جشنواره بادبادک ها يکي از برنامه هاي مفرح و جذاب که در طول سال هاي اخبر توسط سازمان فرهنگي شهرداري برگزار شد که مورد استقبال عموم شهروندان قرار دارد، لذا به مناسبت هفه نکوداشت قزوين اين سازمان برآن شده تا بار ديگر اين جشنواره بزرگ را ويژه عموم علاقمندان به برنامه هاي تفريحي برگزار نمايد.

سعيد وزيري نژاد افزود:اين جشنواره كه با هدف ايجاد فضاي نشاط و تفريح براي خانواده ها و و صميميت بيشتر ميان فرزندان و والدين تدارك ديده شد تا كودكان در كنار والدين خود به انجام بازي هاي مختلف و پرواز بادبادك بپردازند.

وي خاطرنشان کرد: به مناسبت نکوداشت روز قزوين 35 برنامه متنوع شاد و فرهنگي در سطح شهر قزوين در حال اجرا مي باشد که  اميدواريم تا شهروندان قزويني اوقات شادي را در اين فضاي مفرح و پرنشاط سپري کرده باشند.

اين مسئول توسعه ورزش و تفريحات سالم به همراه گسترش روحيه همکاري گروهي و ايجاد نشاط روحي را از ديگر دلايل برگزاري مسابقه پرواز بادبادک‌ها برشمرد.

وي خاطرنشان كرد: بادبادك هاي شركت داده شده در جشنواره مورد داوري قرار گرفت و به نفرات برتر جوايزي شد.

 

تصاویر مرتبط