دوشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۱

مينگ، معاون شهردار فوجو کشور چين:

هدف از حضور در قزوين بررسي زمينه‎هاي تعاملات مشترک است

چن وي مينگ، معاون شهردار فوجو کشور چين گفت: هدف از حضور در قزوين بررسي زمينه‎هاي تعاملات مشترک است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ مينگ در ديدار با شهردار، رئيس اتاق بازرگاني استان و مديران و سرمايهگذاران قزوين افزود: ارزيابي اوليه ما در اين ديدار اين است که فرصتهاي سرمايهگذاري بسياري در زمينههاي تجاري، اقتصادي، گردشگري و ... در قزوين وجود دارد.

وي با اشاره به اينکه در اين ديدار تفاهمنامهاي با اتاق بازرگاني قزوين امضا ميشود، عنوان کرد: امضاي اين تفاهمنامه ميتواند موجب افزايش همکاريهاي دو جانبه ميان قزوين و فوجو شود.

معاون شهردار فوجو کشور چين با بيان اينکه پيشنهاد مديران قزوين براي برقراري ارتباط تنگاتنگ و دائمي در راستاي توسعه همکاري مورد توجه قرار گرفته است، تصريح کرد: نمايندهاي از سوي شهر فوجو براي برقراري ارتباط با قزوين معرفي ميشود و اميد است مديران اتاق بازرگاني و شهردار قزوين نيز از شهر فوجو بازديد نمايد.

مينگ با اشاره به اينکه فوجو از بنادر مهم کشور چين محسوب ميشود، گفت: اين شهر از ظرفيتهاي بالاي اقتصادي برخوردار است و حجم مبادلات اقتصادي آن در سال 2015، 100 ميليارد دلار بوده است.

وي افزود: رتبه اقتصادي اين شهر در ميان 70 شهر در کشو چين 22 است و در زمينه توليد ماشينآلات، کريستال مايع، تجهيزات مخابراتي و منسوجات از تکنولوژيهاي روز استفاده ميشود و از کيفيت بالايي برخوردار است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط