پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۸

جهانگيري فرد، سرپرست سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع غيرهمسطح قدس و خليج فارس در حال نصب است

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تابلوهاي راهنماي مسير پل هاي غيرهمسطح قدس و خليج فارس در حال نصب است.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري فرد افزود: اجراي پروژه طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير پل هاي غيرهمسطح قدس و خليج فارس از پيشرفت فيزيکي خوبي برخوردار است.

وي عنوان کرد: تاکنون مراحل مختلف طراحي و ساخت تابلوهاي راهنماي مسير پل هاي مذکور به پايان رسيده و اکنون در مرحله نصب تابلوها قرار داريم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به متراژ تابلوهاي راهنماي مسير پل هاي غيرهمسطح قدس و خليج فارس تصريح کرد: متراژ تابلوهاي راهنماي مسير پل هاي غيرهمسطح مذکور در مجموع 350 مترمربع است که با اعتبار 450 ميليون تومان اجرا مي شود.

جهانگيري فرد خاطرنشان کرد: پس از نصب تابلوهاي طراحي شده براي پل هاي غيرهمسطح قدس و خليج فارس، تابلوهاي مذکور به بهره بردار مي رسد که با توجه به برنامه ريزي صورت گرفته انتظار مي رود اين پروژه پايان مرداد ماه سال جاري به بهره برداري برسد.

وي با اشاره به نقش تابلوهاي راهنماي مسير در هدايت رانندگان به ويژه مسافران يادآور شد: تابلوهاي راهنماي مسير نقش مهمي در هدايت رانندگان به ويژه مسافراني که وارد شهر مي شوند، ايفا مي کند بنابراين طراحي، ساخت و نصب تابلواي راهنماي مسير با توجه به توسعه فضاهاي شهري يکي از ضروريات است که در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار دارد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط