یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۴

رئيس ايستگاه شماره 5 سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

آتش‌سوزي خودروي پژو 206 در اتوبان قزوين- زنجان

اصغر چگيني، رئيس ايستگاه شماره پنج (پونک) سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري پژو 206 در اتوبان قزوين-زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چگيني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 16 و 15 دقيقه روز شنبه بيست و سوم مردادماه از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودري پژو 206 در اتوبان قزوين- زنجان خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي امداد و نجات و اطفاء حريق اين سازمان با سه دستگاه خودرو  از ايستگاه‌هاي شماره پنج (پونک) و چهار (مينودر) به محل اعزام شدند و مشاهده کردند خودروي مذکور کاملا طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش به قسمت‌هاي مختلف خودرو سرايت کرده است.

چگيني با اشاره به شدت حريق افزود: نيروهاي عملياتي به سرعت و با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از تردد خودروها، محل حادثه را ايمن سازي کرده و با استفاده از خاموش کننده هاي دستي و دو رشته شيلنگ آبرساني نسبت به مهار آتش سوزي در کمترين زمان ممکن اقدام کردند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: آتش نشانان به منظور جلوگيري از وقوع حوادث بعدي  نسبت به  ايمن سازي کامل محل اقدام کرده و پس از تحويل  صحنه حادثه به عوامل انتظامي به ماموريت خود پايان دادند .

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط