یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۴

ظاهري، دبير کارگروه "قزوين+20":

کارگروه "قزوين+20" تاکنون پيشنهادات خود را در قالب 17 بيانيه ارائه کرده است

علي حسن ظاهري، دبير کارگروه "قزوين+20" گفت: در شش دوره گذشته اعضاي کارگروه "قزوين+20" با برگزاري 138جلسه، نظرات و پيشنهادات خود را در قالب 17 بيانيه به مديريت شهري و ديگر مديران شهري و نيز نمايندگان مردم در شوراي اسلامي شهر ارائه کردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ ظاهري در اولين جلسه دوره هفتم کارگروه "قزوين+20" افزود: کارگروه "قزوين+20" از سال 88 با هدف تصميم سازي مديريت شهري و مديريت متحد شهري و کاهش سعي و خطاها با حضور و عضويت جمعي از نخبگان شهر برگزار شد.

وي با بيان اينکه  کارگروه "قزوين+20" با ابتکار شهردار قزوين تشکيل شده است، گفت: تاکنون اين کارگروه در شش دوره با حضور بيش از 150کارشنانس در حوزه هاي مختلف برگزار شده است.

ظاهري افزود: در سال 88 اين کارگروه نظرات و پيشنهادات خود را براي تدوين بيست پروژه تحول‌گرا، ساماندهي ورودي‌هاي شهر و  طرح‌هاي حوزه حمل و نقل شهري در قالب بيانيه ارائه کرده است.

وي ادامه داد: اين کارگروه نظرات و پيشنهادات خود را در سال 89 براي احداث محور تفريحي ورزشي باراجين و در سال 90 براي احياي بافت‌هاي تاريخي فرسوده، احياي باغات سنتي شهر قزوين، پروژه هاي زيست محيطي، مناسب سازي محيط شهري و پيشنهادات اجرايي جهت تدوين بودجه 91 در قالب بيانيه ارائه کرده است.

اين مسوول بيان کرد: همچنين اعضاي اين کارگروه نظرات و پيشنهادات خود را براي سلامت شهر و شهروندان، تقويت سرمايه‌هاي اجتماعي، موضوعات عمومي، بررسي بودجه فرهنگي اجتماعي شهرداري در سال 92، بررسي و اعلام نظر در خصوص بودجه پيشنهادي سال 92 شهرداري قزوين و بررسي و شناخت اولويت‌هاي فرهنگي و اجتماعي را در قالب بيانيه ارائه کردند.

ظاهري گفت: اعضاي اين کارگروه نظرات و پيشنهادات خود را  همچنين براي طرح‌هاي حوزه حمل و نقل و ترافيک شهر قزوين، ارزيابي عملکرد شهرداري در سال‌هاي 91-92 و پنج ماهه اول سال 1393، بازنگري در اولويت‌ها، توسعه گردشگري قزوين، دوچرخه و حمل و نقل شهري، مطالعات طرح جامع فرهنگ شهروندي و برگزاري اجلاس جاده ابريشم 2016 و دبيرخانه شهرهاي اسلامي در قزوين در قالب بيانيه ارائه کردند.

در ادامه اعضاي کارگروه "قزوين+20" به ارائه نقطه نظرات پرداختند و به موضوعاتي از جمله توجه به باغستان سنتي، آموزش شهروندي، تفکيک زباله از مبدا، هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي با شهرداري قزوين، اتحاد بين مسوولان استان و فعاليت بيشتر براي مقصد گردشگري قزوين اشاره کردند.

پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط