شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۳

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين موفق به کسب رتبه برتر در حوزه عفاف و حجاب شد

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:شهرداري قزوين موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب درميان دستگاه هاي اجرايي استان قزوين شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،سعيد وزيري نژاد با اعلام اين خبر به تشريح فعاليت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و افزود:امسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌هاي مختلفي از سوي سازمان فرهنگي‌ و ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد که از آن جمله مي‌توان به برگزاري نمايشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان،فضاسازي شهر با موضوعات مرتبط عفاف و حجاب،اهداي 500 شاخه گل با مشارکت بنياد ملي عفاف و حجاب اشاره کرد.

وزيري نژاد اظهار کرد:مشارکت در برگزاري مسابقه کتابخواني احکام مصور پوشش بانوان با بنياد ملي عفاف و حجاب و برگزاري دو مسابقه مکاتبه اي چشمه سار حکمت و حجاب در انديشه عمل در نمايشگاه حجاب برتر از ديگر برنامه‌هايي است که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد. 

وي در ادامه به ارائه گزارش فعاليت هاي انجام شده سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در طول سه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: برگزاري نمايشگاه مد و لباس اسلامي در سال هاي 92 و 93و 94 با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداري، فرهنگ و ارشاد اسلامي و جهاد دانشگاهي، برپايي غرفه هاي فرهنگي و فروشگاهي با حضور اساتيد و کارشناسان مجرب را از   برنامه هاي اين کميته ذکر کرد.

وزيري نژاد افزود: برگزاري همايش ها و کارگاه هاي آموزشي را از ديگر اقدامات کميته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد که با حضور استاد حسين دهنوي، دکتر جلالي،دکتر تراشيون و . . . با موضوعات حجاب و خانواده با حضور کارکنان، دانش آموزان و دانشجويان و عموم شهروندان  از مهرماه 91 تاکنون توسط اين سازمان برگزار شده است.

وي خاطرنشان کرد:برگزاري هشت جشنواره سپاس از ديگر برنامه کميته عفاف و حجاب است که از آن جمله مي توان به تجليل از فروشندگان محجبه خيايان خيام ،پزشکان محجبه سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بيمارستان ولايت،اساتيد محجبه دانشگاه علوم پزشکي،اساتيد محجبه دانشگاه پيام نور،تجليل از کارکنان محجبه شهرداري قزوين،اساتيد محجبه دانشگاه بين المللي حضرت امام (ره) و پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهيد بلنديان اشاره کرد.

اين مسئول توليد و حمايت از آثار علمي ، هنري و فرهنگي در حوزه عفاف و حجاب در سال هاي 92 و 93،خريد 300 جلد کتاب زن،ستم تاريخي ستم برابري و توزيع در قالب مسابقه بين کارکنان خانم شهرداري،خريد 2هزار و 500 جلد کتاب بهترين آفريده و توزيع در همايش پياده روي خانواده در سال 92 را از ديگر اقدامات کميته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد.

گفتني است، در جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي و ارزيابي دستگاه هاي اجرايي استان در حوزه عفاف و حجاب از شهرداري قزوين به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب تقدير بعمل آمد و شهرداري قزوين موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد.

تصاویر مرتبط